F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Min fredag..

2 deltagere

Go down

Min fredag.. Empty Min fredag..

Indlæg  Ceni Krogh Lør Jun 21, 2008 5:36 pm

Startede med at stå op kl 13.20 og straks tænker YES bold med gutterne idag!!

Så skriver man lige til mugge for at hører hvordan det ser ud med holdet og får at vide j. krog skal spille. NEJ NEJ NEJ tænker man så!

Nå men vi tager til hasle og knepper* dem (*Sagt på haslebangers sprog)

Over i klubben og fejre piercing, ser forpulede tyrkiet gå videre og så blir man lidt gal og lidt bange!

den rutinede skare går derefter hjem i seng (Duddi, lange, kabel, bjørn) Ved ikke om de sku tidligt op i bauhaus og købe en sandkasse idag
Very Happy

Jeg blir mere og mere fuld, lige pludselig syns man jo Mugge er en halv flot mand.. Suspect
Nå kl 02 bevæger *batman og robin sig ned i byen *(Mig og Charly) Der møder man en sovende Peter på cafe loco.. Og straks tænker jeg 10fisherman. Fy for helved det smager af hjort! Og straks tænker vi igen, 10 mere! Så går batman, robin og Tore ellen hanhøj videre..
Ender på Heidis og møder en dansende Jonas aka john travolta! Og Vi tænker straks 10 jægermeister, mmm mmm smager godt!

Pludselig har charly lavet en houdini IGEN! og er pist væk. Peter og jeg går på McD og æder fuldstændig vildt.. Vi begynder at gå hjem og får den ide at vi vil på den sidste! Mærkeligt sted hvor jeg møder 2 fra Hasle bangers. Og lige der blir jeg lidt bange og vi går, direkte ned på 7/11 og køber , chips, spandauer,pølse horn, slik og mælk! Blir truet af en PIMP på vej ud. Men vi er alt for fulde og går videre. Peter ser en gravko og tænker, den kan jeg da kører hjem i! Men kan ikke komme ind i den. Mens står jeg og kaster kviste og små sten lidt tilfældigt rundt! Rammer en fugl. Der er kl 7 og Peter og jeg skilles som venner. Kl er nu 16.36. og er stadigvæk fuld. Derfor kan jeg stadig huske alt!

Lille indblik i fredag og en dag i klubben hvor man altid blir så rundtosset!
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08

Tilbage til toppen Go down

Min fredag.. Empty Sv: Min fredag..

Indlæg  muggedhino Lør Jun 21, 2008 6:19 pm

Det lyder som en smuk fredag tongue
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07