F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vi skal spille poker til den lyse....

2 deltagere

Go down

Vi skal spille poker til den lyse.... Empty Vi skal spille poker til den lyse....

Indlæg  Duddi Man Jan 05, 2009 7:15 pm

d. 5.januar 2009

Årets første poker CHAMP

Tiden er kommet hvor vi skal have fundet årets første rigtige kortkriger anno 2009. I lighed med andre turneringer kommer turneringen naturligvis til at foregå på vores eget pokerstadion ved hvidkløvervej.
Kortkrigen vil stå lørdag d. 31. januar herrens år 2009. Vi ligger fra land kl. 19(præcis) (så indendørs-folket kan nå at deltage)og spiller efter de sædvanlige regler.
I lighed med sidste gang regner vi naturligvis med stor tilmelding, så meld jer på hurtigst muligt(max 30 spillere).

Pris: 150kr + 25kr til huset

Tilmelding foregår i klubben eller her på nettet (skriv jer kun på hvis i er sikre på deltagelse)

Der vil selvfølgelig være pauser så gutterne kan tanke væske

Go´fornøjelse, NB93 Party department

[center]
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Tilbage til toppen Go down

Vi skal spille poker til den lyse.... Empty Sv: Vi skal spille poker til den lyse....

Indlæg  Duddi Man Jan 05, 2009 10:41 pm

P.S. vi må selvfølgelig tage gæster med Smile

Jeg håber at Peter P kommer, hans penge er sjove at stjæle, og så stinker han til poker cyclops
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Vi skal spille poker til den lyse.... Empty Sv: Vi skal spille poker til den lyse....

Indlæg  Peter Tirs Jan 06, 2009 11:05 pm

Jeg håber også, han kommer. Jeg plejer at vinde stort, hver gang han deltager.

PS. Han kommer cyclops
Peter
Peter

Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum