Korruption i NB93????
4 deltagere
Side 1 af 1
Korruption i NB93????
Det er en meget utrilfreds mand der her bag skærmen, kan konstatere at korruption tydeligvis også finder sted i den ellers noget så "respekterede klub" NB93
SAGENS POINTE:
Finder det dybt problematisk at en "ny spiller" aka. Lasse Winther, kan KØBE sig ind på topscore listen???? Hvad faen sker der???
Alle som så kampen i tirsdags, kan ikke være et sekund i tvivl om at den reele målscore til stillingen 1-1, var NB93's svar på Sofus Krølben - spilleren med nr. 10 på ryggen - STOIF!
Derfor finder jeg tiltro til at klubbens ledelse, samt Raxor vil tage emnet op til diskusion hurtigst muligt, samt få revideret topscorelisten asap.
SAGENS POINTE:
Finder det dybt problematisk at en "ny spiller" aka. Lasse Winther, kan KØBE sig ind på topscore listen???? Hvad faen sker der???
Alle som så kampen i tirsdags, kan ikke være et sekund i tvivl om at den reele målscore til stillingen 1-1, var NB93's svar på Sofus Krølben - spilleren med nr. 10 på ryggen - STOIF!
Derfor finder jeg tiltro til at klubbens ledelse, samt Raxor vil tage emnet op til diskusion hurtigst muligt, samt få revideret topscorelisten asap.
Sofuskrolben- Antal indlæg : 40
Registration date : 23/09/09
Sv: Korruption i NB93????
Hej Sophus Kluderbener
har hun den sms fra ceni sovs hvor der står:
Winter 1 mål
og sovs Fidus
mojn
har hun den sms fra ceni sovs hvor der står:
Winter 1 mål
og sovs Fidus
mojn
Raz0r- Admin
- Antal indlæg : 166
Registration date : 08/11/07
Stille og rolig Stoif.... stille og rolig!
Jeg står ikke andet end 1 meter fra situationen (og er faktisk lidt i tvivl, om jeg selv er blevet snydt for målet), og hvis ikke jeg tager helt fejl, så tror jeg altså, at der er en lettere rød hårtop, der lige er inde og snitte den....
Hvor var det nu du stod henne?
Jeg står ikke andet end 1 meter fra situationen (og er faktisk lidt i tvivl, om jeg selv er blevet snydt for målet), og hvis ikke jeg tager helt fejl, så tror jeg altså, at der er en lettere rød hårtop, der lige er inde og snitte den....
Hvor var det nu du stod henne?
René Jensen- Antal indlæg : 10
Registration date : 03/11/10
Altså snydes / fejles , skal der ikke ..
Så retter gerne .......... når i bliver enige
Så retter gerne .......... når i bliver enige
Raz0r- Admin
- Antal indlæg : 166
Registration date : 08/11/07
Målet mod fugle(pis)bakken: Winter 1stk
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Immer mit der Ruhe
Til Cenil: Kan anbefale bogen "Anger management - eller kunsten at lave god risengrød" af Birgitte og Bertel Haarder...
Nossefår- Gæst
Ikke Cenil men Ceni..
Ginger HAVE souls...
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum