Sommerfest - praktisk info
5 deltagere
Side 1 af 1
Sommerfest - praktisk info
Vi mødes klokken 13.30 i klubben på lørdag. Herefter går turen over til en lille græsbane i nærheden er Katrinebjergskolen, hvor der er mulighed for at trille lidt bold. Vores nøgle til omklædningsrummet er dog spærret, så der er ikke mulighed for at bade efterfølgende.
Alternativt kan vi spille på Møllevangskolen, hvor målene dog er fastgjort. Her har vi dog adgang til omklædningsrum. Skriv i tråden, hvad i har mest lyst til.
Om aftenen er der pattegris med tilbehør. Har du tid og lyst, så tag en tørn i køkkenet eller stå en times tid eller to i baren. Skriv jer gerne på her i tråden, hvis i vil hjælpe lidt til.
PRIS: 150 kr. (mad + 2 øl) - ellers købes der til normale priser.
Alternativt kan vi spille på Møllevangskolen, hvor målene dog er fastgjort. Her har vi dog adgang til omklædningsrum. Skriv i tråden, hvad i har mest lyst til.
Om aftenen er der pattegris med tilbehør. Har du tid og lyst, så tag en tørn i køkkenet eller stå en times tid eller to i baren. Skriv jer gerne på her i tråden, hvis i vil hjælpe lidt til.
PRIS: 150 kr. (mad + 2 øl) - ellers købes der til normale priser.
MFS aka storm- Antal indlæg : 187
Registration date : 14/03/08
Sv: Sommerfest - praktisk info
Hvad med at spørge firmasport om vi må låne en bane og et omklædningsrum?
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Vi blev enige om, at det lå for langt væk fra klubben. Så skal folk frem og tilbage med bus, hvorimod man kan gå mellem bane og klub de andre steder. Men den har været oppe og vende på bestyrelsesmødet.
MFS aka storm- Antal indlæg : 187
Registration date : 14/03/08
Jeg stemmer på møllevangskolen, og tager gerne et par timer i baren og/eller hakker lidt salat..
Casper Amby Pedersen- Antal indlæg : 180
Registration date : 24/05/08
Indtil videre fører Møllevangskolen med 1 stemme. Kl. 16.00 bliver det afgjort, hvor det bliver. Stedet med flest stemmer i denne tråd vinder.
Storm- Gæst
Møllevangsskolen! Vigtigt med omklædning
Jeppe- Antal indlæg : 41
Registration date : 07/03/08
2 stemmer på Møllevangskolen. Vi spiller på Møllevangskolen med adgang til omklædningsrum. Vi går fra klubben kl. 13.30 mod skolen.
Storm- Gæst
Skal der gang i den gode gamle udfordrings t-shirt? Er ret overbevist om at jeg kan tæve alle i alt. Måske lige undtaget kunsten at tæve på tæven, det ser jeg mig gerne fritaget for...
Buggi- Antal indlæg : 106
Registration date : 20/02/09
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|