Hvor spilles oprykningskampen!?!?
+3
Ceni Krogh
Duddi
Sofuskrolben
7 deltagere
Side 1 af 1
Hvor spilles oprykningskampen!?!?
Nu hvor der allerede er en del afbud til den vigtige kamp i weekenden, er det så ikke vær at undersøge om kampen kan spilles andensteds? - sådan vi kan holde fast i at vi spiller lørdag, og samtidig undgå de mange afbud til kampen.
Kan se at VRI's kunstgræsbane står færdig, eftersom de selv skal spille på den på lørdag - burde vi ikke undersøge muligheden om at få vores kamp flyttet derud, så vi kan være fri for at spille fredag aften?
Kan se at VRI's kunstgræsbane står færdig, eftersom de selv skal spille på den på lørdag - burde vi ikke undersøge muligheden om at få vores kamp flyttet derud, så vi kan være fri for at spille fredag aften?
Sofuskrolben- Antal indlæg : 40
Registration date : 23/09/09
Sv: Hvor spilles oprykningskampen!?!?
...på den anden side så synes jeg ikke at man skal rykke op i serie 2 når man ikke tillægger en kamp af sådan en kaliber større betydning. Det må ikke være vigtigt nok for spillerne, og så må serie 3 være godt nok til os. .
Jeg ved ikke om det er fordi at vores spillere skal til samme begravelse, isåfald beklager jeg indlægget, men ellers er det sku skuffende, HALLOOOO DET ER OPRYKNINGSKAMP
Jeg ved ikke om det er fordi at vores spillere skal til samme begravelse, isåfald beklager jeg indlægget, men ellers er det sku skuffende, HALLOOOO DET ER OPRYKNINGSKAMP
Sidst rettet af Duddi Man Okt 31, 2011 6:32 pm, rettet 1 gang
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Duddie: Hvis det havde været facebook, så havde du fået et "like"
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Synes da det er én af de mere håbløse kommentare længe!
Er udemærket klar over vi snakker om oprykningskamp, men når kampen bliver flyttet fra oprindelig dato, én uge før kampen - finder jeg det da logisk at der dukker nogle afbud op.
ALLE omkring 1. holdet ønsker at rykke op, og ALLE ønsker at spille den kamp!
Er udemærket klar over vi snakker om oprykningskamp, men når kampen bliver flyttet fra oprindelig dato, én uge før kampen - finder jeg det da logisk at der dukker nogle afbud op.
ALLE omkring 1. holdet ønsker at rykke op, og ALLE ønsker at spille den kamp!
Sofuskrolben- Antal indlæg : 40
Registration date : 23/09/09
...jeg har det heller ikke altid så godt
Enig med Stoif!
Håbløst at stille spørgsmålstegn ved folks ønske om at spille en oprykningskamp - med 10 sejre i træk må det stå ret klart at folk i NB brænder for at spille og vinde! Men endnu mere håbløst er det naturligvis at kampen flyttes en uge inden den skal spilles!!
Til gengæld fedt med oprykning ..
Håbløst at stille spørgsmålstegn ved folks ønske om at spille en oprykningskamp - med 10 sejre i træk må det stå ret klart at folk i NB brænder for at spille og vinde! Men endnu mere håbløst er det naturligvis at kampen flyttes en uge inden den skal spilles!!
Til gengæld fedt med oprykning ..
Crib With Dip!- Antal indlæg : 15
Registration date : 02/12/09
Det har altid været sådan i Aarhus kommune at man ikke må spille på græsbanerne efter d. 1 november, sådan var det også sidste år hvor vi spillede dagen efter J dag hvis der er nogen der kan huske det Sådan vil det også være næste år. Så det kan ikke komme bag på nogen at kampen skulle flyttes....
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Hvis det virkelig er elementær almen viden for alt og alle at græsbanerne ikke må betrædes efter 1. november, er der da godt nok mange der har sovet i tiden. Omvendt kunne det jo være fedt hvis de orakler, der har helt styr på reglerne valgte at dele den med andre - bagklog er det satme nemt at være.
Jeg var ikke med sidste efterår og vil blankt erkende at min hukommelse omkring petitesser som dette ikke rækker flere år tilbage i tiden.
Jeg var ikke med sidste efterår og vil blankt erkende at min hukommelse omkring petitesser som dette ikke rækker flere år tilbage i tiden.
Nu skal det jo lige siges, at TST var hjemmehold i denne kamp. Det har derfor ikke ligget i vores hænder at kunne flytte kampen. Rasmus har været i dialog med dem en måned inden kampen skulle afvikles, men de var åbenbart ikke til at tale med. Et hold, der ikke har noget at spille for, er åbenbart ikke så ivrige efter at flytte en kamp til "et godt tidspunkt".
Men lad nu det ligge. Oprykningen blev sikret og alle er glade...
Men lad nu det ligge. Oprykningen blev sikret og alle er glade...
MFS aka storm- Antal indlæg : 187
Registration date : 14/03/08
Bevares. Skal da nok holde mine ligegyldige informationer for mig selv.
...jeg synes at vi burde forbyde alle ligegyldige indlæg
Hvad sker der for at folk er så meget på stikkerne.
Vi er en klub der fælles kæmper om at opnå vores mål.
At der engang imellem er nogle ting der går knap så godt, må man tage med. Heldigvis lykkedes oprykningen.
Jeg er sikker på at de folk der står med ansvaret omkring kampene har lært noget.
Det er nu engang svært når der ofte bliver skiftet ud på diverse poster i klubben.
Det blev egentligt mere bittert end det var ment.
Vi er en klub der fælles kæmper om at opnå vores mål.
At der engang imellem er nogle ting der går knap så godt, må man tage med. Heldigvis lykkedes oprykningen.
Jeg er sikker på at de folk der står med ansvaret omkring kampene har lært noget.
Det er nu engang svært når der ofte bliver skiftet ud på diverse poster i klubben.
Det blev egentligt mere bittert end det var ment.
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Langer på ingen måder ud efter dem, der har ansvaret for at lægge kampene - ved de prøvede alt for at flytte kampen !
Hvad der derimod irriterer mig er udtalelser som "Det må ikke være vigtigt nok for spillerne, og så må serie 3 være godt nok til os". Pinlig udtalelse, der ikke ligefrem afspejler den holdånd og fight der har karakteriseret de sidste 10 kampe.
... og bagklogskab om at ingen kan være overrasket over at kampen skulle flyttes, giver jeg bare heller ikke særlig meget for.
God fornøjelse med generalforsamlingen i morgen - kan ikke komme men håber ikke det bliver tolket som at NB ikke er vigtig nok for mig !
Hvad der derimod irriterer mig er udtalelser som "Det må ikke være vigtigt nok for spillerne, og så må serie 3 være godt nok til os". Pinlig udtalelse, der ikke ligefrem afspejler den holdånd og fight der har karakteriseret de sidste 10 kampe.
... og bagklogskab om at ingen kan være overrasket over at kampen skulle flyttes, giver jeg bare heller ikke særlig meget for.
God fornøjelse med generalforsamlingen i morgen - kan ikke komme men håber ikke det bliver tolket som at NB ikke er vigtig nok for mig !
...Kan kun tale for mig selv, og jeg mente på daværende tidspunkt hvert et skrevet ord. Heldigvis kunne vi jo stille hold, hvilket ikke lige var den tone jungletrommerne spillede. De lød lidt i stil med at vi overhovedet ikke kunne mønstre en opstilling der kunne tage det sidste stik og gøre jobbet færdigt, men det kan vi jo tage en venskabelig snak om i klubben en dag over en kold. Kæmpe tillykke med oprykningen til hele NB, over and out.
Men endnu mere håbløst er det naturligvis at kampen flyttes en uge inden den skal spilles!!
Skriver bare at det er (burde) alment kendt at græsset ikke må betrædes efter 1. nov. Der var nok minimum 11 spillere der også var med sidste år, så at kampen blev flyttet, kunne ikke komme som en overraskelse. At den så skulle spilles en fredag J-dag var vel så godt nok taget i betragtning af tømmermænds størrelsen og procenten nok havde været høj.
Var ikke klar over i havde problemer med at stille hold indtil jeg skrev. Og er heller ikke ude efter dem der lægger kampene, skrev det bare som en konstatering.
Set i bagklogskabs klare lys er det måske ikke præcist formuleret, men det skal jeg nok holde mig fra en anden gang.
God vind
Men endnu mere håbløst er det naturligvis at kampen flyttes en uge inden den skal spilles!!
Skriver bare at det er (burde) alment kendt at græsset ikke må betrædes efter 1. nov. Der var nok minimum 11 spillere der også var med sidste år, så at kampen blev flyttet, kunne ikke komme som en overraskelse. At den så skulle spilles en fredag J-dag var vel så godt nok taget i betragtning af tømmermænds størrelsen og procenten nok havde været høj.
Var ikke klar over i havde problemer med at stille hold indtil jeg skrev. Og er heller ikke ude efter dem der lægger kampene, skrev det bare som en konstatering.
Set i bagklogskabs klare lys er det måske ikke præcist formuleret, men det skal jeg nok holde mig fra en anden gang.
God vind
Vi tager det hele over en kold ! Hvis ikke før så til julefrokosten d. 3.!
God generalforsamling!
God generalforsamling!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|