Vi har det i vores egen baggård
3 deltagere
Side 1 af 1
Vi har det i vores egen baggård
Linedance Beg. / Letøvede: Holdet henvender sig til nye dansere eller dem der vil have genopfrisket grundtrin
og basisteknik. I vil lære, at danse de lette (og kendte) danse. Musikken vil både være Country og non-country.
Der lægges vægt på gode grin og hyggeligt samvær.
Hold 27+28 v/ Lone Løvgren
Linedance mellem niveau: Det kræves, at du kan grundtrinene, samt at du kan selv finde rytmen i musikken og
følge den, uanset om den er hurtig eller langsom. Du skal have danset linedance eller anden dans før, for at gå på
dette hold. Vi ser lidt på det tekniske i nogle danse. Og så skal vi helst le hver danseaften.
Linedance højere niveau: Det kræves, at du kan lære danse på intermediate niveau, hvilket bl.a. betyder lange
danse, restarts, tags og ABC danse. Vi vil også træne danse på alle øvrige niveauer, f.eks. for at træne
danseteknikken grundigt. Der vil blive undervist i alle stilarter.... i et godt humør.
TRÆNINGSSTED
Katrinebjergskolen
Katrinebjergvej 60
8200 Århus N
Møllevangsskolen
gymnastiksal 2,
8210 Århus V
Vorrevangsskolen
Illerupvej
8200 Århus N, lille skolegård
Sæson løber fra:
01.09.08 til 28.03.09
Der tages forbehold for aflysninger
fra skolen og Sport og Fritids side.
og basisteknik. I vil lære, at danse de lette (og kendte) danse. Musikken vil både være Country og non-country.
Der lægges vægt på gode grin og hyggeligt samvær.
Hold 27+28 v/ Lone Løvgren
Linedance mellem niveau: Det kræves, at du kan grundtrinene, samt at du kan selv finde rytmen i musikken og
følge den, uanset om den er hurtig eller langsom. Du skal have danset linedance eller anden dans før, for at gå på
dette hold. Vi ser lidt på det tekniske i nogle danse. Og så skal vi helst le hver danseaften.
Linedance højere niveau: Det kræves, at du kan lære danse på intermediate niveau, hvilket bl.a. betyder lange
danse, restarts, tags og ABC danse. Vi vil også træne danse på alle øvrige niveauer, f.eks. for at træne
danseteknikken grundigt. Der vil blive undervist i alle stilarter.... i et godt humør.
TRÆNINGSSTED
Katrinebjergskolen
Katrinebjergvej 60
8200 Århus N
Møllevangsskolen
gymnastiksal 2,
8210 Århus V
Vorrevangsskolen
Illerupvej
8200 Århus N, lille skolegård
Sæson løber fra:
01.09.08 til 28.03.09
Der tages forbehold for aflysninger
fra skolen og Sport og Fritids side.
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Sv: Vi har det i vores egen baggård
Jeg har øvet de sidste par dage og derved konstateret, at man faktisk godt kan danse linedance til "DONT MESS WITH MY TUT TUT". Det er dejligt og vil også gerne tilføje, at det er rart.
Jeg vil gerne lige oplyse, at gymnastiksalen på Møllevangskolen nok er for lille, da den kun kan rumme hold af max. 60 pers.
Akustikken er også lidt la la.
Jeg vil gerne lige oplyse, at gymnastiksalen på Møllevangskolen nok er for lille, da den kun kan rumme hold af max. 60 pers.
Akustikken er også lidt la la.
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
Sv: Vi har det i vores egen baggård
Det er vigtigt med et ordenligt Linedance-stadion og selvfølgelig kan vi ikke nøjes med et lydanlæg der bare er "La La", det ville være helt uhørt . "Don' t mess with my tut tut" skal spilles på et seriøst anlæg .
Til sidst vil jeg udvise dyb respekt til Kabel for den flotte research mht. forholdene på Kathrinebjerg skolen . Man hører ofte om nedslidte Linedance stadions som ikke er opgraderet til nutidig standard, FAKTUM!
Til sidst vil jeg udvise dyb respekt til Kabel for den flotte research mht. forholdene på Kathrinebjerg skolen . Man hører ofte om nedslidte Linedance stadions som ikke er opgraderet til nutidig standard, FAKTUM!
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
linedance
jeg har interesseret fulgt med i linedance debatten på vort gode forum
og jeg tror der er en linedancer gemt i os alle så det skal helt sikkert overvejes om ikke vi skal have et country tema til vores næste fest
der kunne det jo være vildt fedt med et svedigt linedance show
og nu til pointen med dette indlæg mens jeg går og overvejer alt dette
har jeg hørt rygter om at kabel ulf og duddi har trænet i smug på de forbudte trin
jeg har dog ikke kunnet få dette bekræftet fra nogen officiel kilde indtil nu hvor det sikre men meget overraskende bevis er bragt til veje via klubbens egen detektiv/paparazi
https://s340.photobucket.com/albums/o341/herminator_photos/?action=view¤t=ulfdanser.flv
læg mærke til ulf i midten af billedet
nu skal jeg bare have fat i deres agent og underholdningen til julefrokosten skulle være sikret
og jeg tror der er en linedancer gemt i os alle så det skal helt sikkert overvejes om ikke vi skal have et country tema til vores næste fest
der kunne det jo være vildt fedt med et svedigt linedance show
og nu til pointen med dette indlæg mens jeg går og overvejer alt dette
har jeg hørt rygter om at kabel ulf og duddi har trænet i smug på de forbudte trin
jeg har dog ikke kunnet få dette bekræftet fra nogen officiel kilde indtil nu hvor det sikre men meget overraskende bevis er bragt til veje via klubbens egen detektiv/paparazi
https://s340.photobucket.com/albums/o341/herminator_photos/?action=view¤t=ulfdanser.flv
læg mærke til ulf i midten af billedet
nu skal jeg bare have fat i deres agent og underholdningen til julefrokosten skulle være sikret
herminator- Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|