Sulten efter mere!!
3 deltagere
Side 1 af 1
Sulten efter mere!!
Hej hoveder.
Godt at se at I gjorde arbejdet færdigt mod Hasle, og så med så imponerende sifre. Havde jeg været med var det naturligvis blevet til dobbelt så mange kasser, men pyt nu med det Lyder også til at det var en fed sommerfest hvad dertil hører, men kan nu godt forstå at duddi savne representanter fra dp. (der var da en ting vi kunne blive enige om selvom du er et liverpool-svin:-))
Glæder mig til atter at sætte mine støvler på NB's guddomelige billard-tæppe af en fodboldbane, og det er naturligvis med udsigt til mere samba-bold og topkampe fra serie 4.
Ses til august.
HV Rasmus
Godt at se at I gjorde arbejdet færdigt mod Hasle, og så med så imponerende sifre. Havde jeg været med var det naturligvis blevet til dobbelt så mange kasser, men pyt nu med det Lyder også til at det var en fed sommerfest hvad dertil hører, men kan nu godt forstå at duddi savne representanter fra dp. (der var da en ting vi kunne blive enige om selvom du er et liverpool-svin:-))
Glæder mig til atter at sætte mine støvler på NB's guddomelige billard-tæppe af en fodboldbane, og det er naturligvis med udsigt til mere samba-bold og topkampe fra serie 4.
Ses til august.
HV Rasmus
Rasmus j- Antal indlæg : 1
Registration date : 16/07/08
Sv: Sulten efter mere!!
Hvis man skal på hold, så skal man ikke spille med så løse håndled, hverken på bane eller i brusekabine .
Liverpoolrød er en meget flot farve, FAKTUM
Liverpoolrød er en meget flot farve, FAKTUM
Sidst rettet af Duddi Tirs Jul 29, 2008 11:14 am, rettet 1 gang
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Nu er ferien også slut for mit vedkommende og ser frem til igen at komme og træne og spille nogle kampe. 3 ugers fodboldpause er sq for meget
Så nu er det i form til sæsonstart!
Så nu er det i form til sæsonstart!
Storm- Gæst
Duddi du har altid spillet med løse håndled. Både under bruserne og med valg af ynglings hold. FAKTUM!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|