F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kabels Corner...

3 deltagere

Go down

Kabels Corner... Empty Kabels Corner...

Indlæg  kabel Ons Jul 30, 2008 5:45 pm

Ja, jeg må beklage overfor pøbelen, for mit manglende journalistiske islæt her på det så altid seriøse forum. Jeg har simpelthen været for fuld. Ganske enkelt. Det er dog hverken noget, jeg er flov over, eller for stolt til at turde indrømme. Denne sociale, maskuline, sunde og ikke mindst flotte fritidsaktivitet har jeg da også set dyrket af personer indenfor NB93 regi. Og de dyrkede den flot. Der triller en tåre nedad min kind nu.
Mine egne seneste og meget personlige seancer indenfor denne aktivitet har også indeholdt stor dyrkelse af "oral-akkupressur" på et meget højt plan. Selve teknikkerne indenfor dette, venter jeg lidt med.
Vil blot tilføje, at det føles særdeles virilt.
Nå, men tilbage til det med skriveriet eller manglen på samme. Der har i lang tid, flydt en lind strøm af ideer til seriøse indlæg gennem mit hoved. Så det er ikke fordi, jeg har haft skrive-blokering. Jeg har bare ikke kunne huske, hvad jeg skulle skrive. Det er da meget logisk. Nu er jeg så ramt af en åbenbaring. Lyset!! Indlæggene strømmer tilbage i min erindring og lad mig slå fast med det samme, at visse af disse indlæg er alvorlige. Næsten skræmmende.
Af indlæg af de sørglige af slagen, kan løseligt nævnes; alkoholiske eskapader herunder uterlig opførsel, ludomaniens jerngreb eller besynderlig omgang med madvare.
Det bliver værre. Et indlæg om at være brøndby-fan. Ja, i læste rigtigt. Det er jo nærmest tragisk.
Omkring de mere positive kommer der et under titlen "Dværge må da gerne spille basket-ball".
Og sidst men ikke mindst et om selve den motoriske del indenfor linedance.
Glæder mig til at se jer alle i NB. Spillere/Børn/Vedhæng/Osv.
SEE YA NB. YOU MAKE ME SMILE!!!!!
Kabel (Redaktør)
kabel
kabel

Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08

Tilbage til toppen Go down

Kabels Corner... Empty Sv: Kabels Corner...

Indlæg  Duddi Ons Jul 30, 2008 11:14 pm

Noget meget stort ta´r form, en milepæl i dansk journalistik, FAKTUM afro
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Indlæg  Raz0r Tors Jul 31, 2008 4:28 am

What ???

tror lige, jeg må et smut på Google..

der er vidst et progam der hedder nåed med "Kabel Trance later" Razz
Raz0r
Raz0r
Admin

Antal indlæg : 166
Registration date : 08/11/07

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum