F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vil/vil ikke

5 deltagere

Go down

Vil/vil ikke Empty Vil/vil ikke

Indlæg  kabel Lør Aug 09, 2008 12:12 pm

3-1 til NB over bumserne fra Rangers i et klassisk lokal-derby. Som altid, var der en god og positiv stemning på sidelinien. Og på sidelinien dirigerede Allan tropperne ganske fornuftigt. Allan havde desuden et yderst fornuftigt samarbejde med dommeren.

På sidelinien var også de dedikerede tifosis. Men kun de dedikerede. Dem, som virkelig vil det.
Ikke nogle af medløberne, som ellers har kæftet op her på sitet den seneste tid.

"Jeg kan stå på hovdet og fløjte", Jeg kan bøvse efter dommeren" eller " Jeg har konfetti-raketter og tågehorn". Hold kæft.
Hvor var de henne, de "nye" tifosis? Er der nogen, jeg tænker specielt på her?
Vi taler trods alt om en sæsonåbning, hvor vi møder arvefjenderne fra Rangers.
Nej nej, man bliver bare væk. Det vidste med alt tydelighed, hvem der vil og hvem der ikke vil det her.
Rammen var ellers sat, for at man virkeligt kunne træde i karakter som tifosi. Men nej. Sørgeligt!

En yderst slatten indstilling til tingene. En indstilling, som man i gamle dage kaldte "ungdomsløvsind".
Man føler nærmest et samfund i forfald.
kabel
kabel

Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08

Tilbage til toppen Go down

Vil/vil ikke Empty Sv: Vil/vil ikke

Indlæg  Ceni Krogh Lør Aug 09, 2008 2:20 pm

Ville også meget gerne have været og overtrumfe dig. Men nu var det sån min mor inviterede på flæskesteg. Og som svært handicapet er det MEGET svært at sige nej til! Ku du måske klare det? Very Happy

Jeg gir flæskestegen plus tilbehør en 9er på en skala fra 1-10. Det eneste der manglede var kabels uendelige ævl og kævl i baggrunden!
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08

Indlæg  kabel Lør Aug 09, 2008 3:33 pm

Var det med sprød svær og varm rødkål? Overtrumfe hvad og hvem? Jeg forstår ikke helt....?
kabel
kabel

Indlæg  muggedhino Lør Aug 09, 2008 8:52 pm

Jeg må ærligt erkende at jeg var lidt skeptisk over Allan i starten, men som kampen skred frem kom han jo med mange salige og helt rigtige observationer + når han sagde noget blev der lyttet. Man kunne tydeligt mærke at her var en som havde styr på sagerne.
Tror dommeren blev lidt sur da han måtte erkende overfor Allan og alle NB tifosis at han havde flere fejlkendelser, men det blev desværre ikke bedre, fejlkendelserne blev ved med at hagle over NB spillerne. Måske var det ren frustation over sin egen præstation at dommeren til sidst i kampen helt holdt op med at fløjte???

Hatten af for Allan cheers
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Indlæg  Ceni Krogh Søn Aug 10, 2008 1:48 am

det var sindssyg sprød. med rødkål og go brun sovs og nye kartofler! DET VAR KONGE!!

Overtrumfe dig som tifosi! Very Happy Very Happy
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Indlæg  Duddi Søn Aug 10, 2008 11:11 am

...og næste kamp når Ceni heller ikke dukker op, er det fordi at han skal ha´ halal-slagtet OTA solgryn fra Persien Suspect. Det er ungdomssløvsind det er hvad det er Twisted Evil . Korrekt stillet diagnose af Kabel, godt set, FAKTUM! Fordi man er keyboard-fetichist kan man ikke bare tappe løs uden at bakke sine ord op med handling Exclamation Exclamation Exclamation Cool
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Vil/vil ikke Empty Vil/vil ikke

Indlæg  kabel Søn Aug 10, 2008 1:39 pm

God respons på indlægget fra Tom konge og Mugge. Som sædvanlig lidt mere lunken fra Hr. Brun Sovs Krogh, hvilket man jo kun kunne forvente af spradebassen.
Lige for en god ordens skyld, Hr. Krogh skal passe på med at bruge ordet "konge" i forkerte sammenhænge. Tom har vist nok nogle ophavsrettigheder der.
Nå, nu tager vi lige en ting af gangen. Med hensyn til dommeren, må vi blot konstater, at han var en mand i konstant konflikt med sig selv og sine omgivelser. Manden i sort ville gerne styre slagets gang, men som det skred frem måtte han erkende, at det var Allan, som havde det store forkromede overblik.
Allan er synonym med kvalitet/overblik. FAKTUM!

Så er der Hr. Brun Sovs. Hr. Krogh, hvad er det du kan/skal overtrumfe? Jeg har før sagt det. Det, at være tifosi i NB-regi er en form for tilstand. Det tager meget lang tid, at nå det stadie, vi andre befinder os på under en match. En drømmelignende tilstand hvor man befinder sig tæt på grænsen til det ukendte. Man skal ind og arbejde med sig selv. Ja, man skal kende sig selv her. Gør du det?
Nej, for du kommer jo ikke til kampene. Man vil hellere fede den og proppe i hovdet. Brun sovs.....?

Tom K, vi skal have indført det regelsæt og de kontaktbøger NU!!
kabel
kabel

Indlæg  Ceni Krogh Søn Aug 10, 2008 3:54 pm

i snakker og snakker. Men faktum er at i er på grænsen til det ukendte hele tiden! Og uden ide om hvad der sker i verden omkring jer!
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Indlæg  Duddi Tirs Aug 12, 2008 4:27 pm

Den lader vi lige stå et øjeblik Shocked ...
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Indlæg  frixter Tirs Aug 12, 2008 6:11 pm

" Og aftenens godnatbillede er Duddis tissemand. Vi lader den stå et øjeblik....."
frixter
frixter

Antal indlæg : 15
Registration date : 11/11/07

http://www.kankkevækkesefterintagelseafalkohol.dk

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner