F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sidste......?

2 deltagere

Go down

Sidste......? Empty Sidste......?

Indlæg  kabel Tirs Sep 09, 2008 2:47 pm

Da jeg var på vej ind på vores forum lige nu, stod der under "sidste registrerede bruger" "TRÅD"!!??
Hvem i helvede er denne "TRÅD"? Er der nogen, som har svaret på, hvem denne mystiske person er?
Er det en person, vi ikke kender? Eller er det et af de faste medlemmer, som blot er gået undercover?
kabel
kabel

Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08

Tilbage til toppen Go down

Sidste......? Empty Sv: Sidste......?

Indlæg  Duddi Tirs Sep 09, 2008 3:18 pm

Der vanker en stor homobøde til vedkommende... Suspect
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Indlæg  Duddi Tirs Sep 09, 2008 9:14 pm

"Tråd" er medløber, han har sandsynligvis spottet undertegnet i en lækker kropsbesnærende Liverpool-jernkåbe og tænkt: "flotte fyr, ham vil jeg ligne", meeen den gik ikke afro . Vi rigtige Liverpoolfans er stolte og skammer os aldeles ikke. vi bruger ingen strudse-tricks, men flasher hellere en ekstra gang når vi med fremskudte brystkasser marchere gennem verden, der naturligt ligger for vore fødder king . Det er sørgeligt at alle mine "røde brødre" bliver mistænkeliggjort og jeg kan ikke undskylde nok over for disse Shocked Shocked Shocked . forhåbentlig får vedkommende aldrig en "rigtig" rød trøje" No , men blot en lyserød Parmatrøje, eller den noget billigere og særdeles mindre attraktive røde sports-BH fra naboslummen i Manchester Cool .
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: