Sidste......?
2 deltagere
Side 1 af 1
Sidste......?
Da jeg var på vej ind på vores forum lige nu, stod der under "sidste registrerede bruger" "TRÅD"!!??
Hvem i helvede er denne "TRÅD"? Er der nogen, som har svaret på, hvem denne mystiske person er?
Er det en person, vi ikke kender? Eller er det et af de faste medlemmer, som blot er gået undercover?
Hvem i helvede er denne "TRÅD"? Er der nogen, som har svaret på, hvem denne mystiske person er?
Er det en person, vi ikke kender? Eller er det et af de faste medlemmer, som blot er gået undercover?
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
Sv: Sidste......?
Der vanker en stor homobøde til vedkommende...
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Sv: Sidste......?
"Tråd" er medløber, han har sandsynligvis spottet undertegnet i en lækker kropsbesnærende Liverpool-jernkåbe og tænkt: "flotte fyr, ham vil jeg ligne", meeen den gik ikke . Vi rigtige Liverpoolfans er stolte og skammer os aldeles ikke. vi bruger ingen strudse-tricks, men flasher hellere en ekstra gang når vi med fremskudte brystkasser marchere gennem verden, der naturligt ligger for vore fødder . Det er sørgeligt at alle mine "røde brødre" bliver mistænkeliggjort og jeg kan ikke undskylde nok over for disse . forhåbentlig får vedkommende aldrig en "rigtig" rød trøje" , men blot en lyserød Parmatrøje, eller den noget billigere og særdeles mindre attraktive røde sports-BH fra naboslummen i Manchester .
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|