klubhuset
+5
Emil
Peter
Charley
Ceni Krogh
Duddi
9 deltagere
Side 1 af 1
klubhuset
Er der ikke en ordentlig røvfuld af alle jer gutter som snart vil være med til at gøre vores klubhus rent og shine det lidt op, så det igen er til at hølde ud at være der ?. hvis vi kunne samle en ordentlig flok tager det ikke lang tid og vi kunne lave en hyggelig dag ud af det, eller skal alle til tantes bryllup den dag????
Giv noget respons! NUUU!!!
Giv noget respons! NUUU!!!
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Sv: klubhuset
GO ide.. Jeg vil gerne hjælpe!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Jeg melder mig også til at give en hånd med hvis der kan findes en dag hvor vi er nogle stykker der kan..
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Hvem er klar på lørdag fra omkring kl. 12?
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Det skulle jeg nok kunne være med til
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
lørdag middag lyder som en go´ idé. Jeg er på. Hvad med rengøringsmidler det skal skaffes?
Der må sku være flere der kan gi´et nap med, meld jer nu på!!!
Der må sku være flere der kan gi´et nap med, meld jer nu på!!!
55 visninger og kun 5-6 stykker der melder sig, det virker sku homo, FAKTUM!
Det burde sku gi´ homobøde til dem der ikke kommer og som alligevel skal spille kamp kl 15.30 eller hvornår det nu er
Det burde sku gi´ homobøde til dem der ikke kommer og som alligevel skal spille kamp kl 15.30 eller hvornår det nu er
Godt med rengøring men..
Hej Gutter!
Jeg ville gerne give en hånd med ved at støve pokaler eller Krogs mandelgaver i vindueskarmen af, men desværre er jeg stadig på det forkerte kontinent i min Cultural Learnings of US and A(ids) for benefit glorious nation of Denmark....
Husk nu ikke at gøre lokalet helt sterilt! Man skulle jo gerne kunne mærke stemning og ikke mindst duften af en sidste bastion af rygelokale i vort gudsforladte forbudsland! Og det var altså hash... jeg gentager hash det handler om...
Jeg ville gerne give en hånd med ved at støve pokaler eller Krogs mandelgaver i vindueskarmen af, men desværre er jeg stadig på det forkerte kontinent i min Cultural Learnings of US and A(ids) for benefit glorious nation of Denmark....
Husk nu ikke at gøre lokalet helt sterilt! Man skulle jo gerne kunne mærke stemning og ikke mindst duften af en sidste bastion af rygelokale i vort gudsforladte forbudsland! Og det var altså hash... jeg gentager hash det handler om...
Böhme- Antal indlæg : 128
Registration date : 11/11/07
Hvad med at gøre det en torsdag hvor Raz0r har barvagt, der er alligevel ikke åben?
YOU SUCK.............
YOU SUCK.............
Justice- Antal indlæg : 33
Registration date : 12/11/07
næsten 100 visniger og stadig kun 5-6 stk. der gider at hjælpe , KAMMERATER!
jeg er også klar, skal nok købe det vi har brug for af rengøringsmidler.
Søjberg- Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08
Sorry gutter, kan desværre ikke da jeg skal til noget sviger tam tam men prøver at løsrive mig for at komme og stytte holdet 15.30
Bill- Gæst
Klubhuset
Jeg skal nok kigge forbi og se om der bliver vasket i bund og om man kommer helt ud i hjørnerne. Må jeg godt drikke en enkelt øl samtidigt?
Sidst rettet af kabel Tors Sep 18, 2008 10:50 am, rettet 1 gang
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
Klubhuset
Er det det helt store homo-hold, som gør rent denne dag? Eller spurgt direkte, er det nødvendigt at iklæde sig lukket asbest-dragt?
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
Sådan Søiberg, så er vi klar til kamp. Lange truer os med at troppe op, så nu ligner det noget .
Rengøring lørdag kl. 12 er en AFTALE(bindende) .
Til alle jer der er meldt på, vi ses lørdag middag
Rengøring lørdag kl. 12 er en AFTALE(bindende) .
Til alle jer der er meldt på, vi ses lørdag middag
Det var skide godt at se hvor mange der mødte op og gav et nap med, succes
Næsten alle der havde lovet at komme mødte op. Desværre tror jeg at Ceni Sovs var til flæskesteg ved mutter, selvom han havde lovet at hjælpe, det burde gi en homo-bøde
Næsten alle der havde lovet at komme mødte op. Desværre tror jeg at Ceni Sovs var til flæskesteg ved mutter, selvom han havde lovet at hjælpe, det burde gi en homo-bøde
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|