OPRÅB: kom til træning, drenge!
3 deltagere
Side 1 af 1
OPRÅB: kom til træning, drenge!
De sidste to torsdage har der henholdsvis været 8 og 11 mand til træning. Det er for dårligt! Og det har ikke været meget bedre til tirsdagstræningen.
Det er rent ud sagt pisseirreterrende, at møde op og ikke kunne træne ordentligt, fordi der ikke er nok spillere.
Det er selvfølgelig fair nok, at man ikke kan komme hver gang. Det kan jeg heller ikke. Men kom nu op af sofaen og ud og spille noget fodbold, når det er muligt! Det hjælper på vinterdepressionen.
Et andet aspekt er, at vi er en klub der har ambitioner om at rykke op i serie 3. Alle spillere der deler den ambition og vil gøre sit bidrag til, at vi kan gøre det, må møde regelmæssigt op til træning!
Selvom man måske ikke lige er inde omkring serie 4-holdet, bør man møde op. Man kan få sin chance hvis man møder op. Men vigtigst er alt: Hvis man spiller kampe for NB93 træner man også med NB93!
Hvis der er en årsag til, at man ikke møder op, f.eks. bødeordning, så kom frem med det!
Men jeg tror nu, at det mest af alt handler om, at tage sig sammen!
Det er rent ud sagt pisseirreterrende, at møde op og ikke kunne træne ordentligt, fordi der ikke er nok spillere.
Det er selvfølgelig fair nok, at man ikke kan komme hver gang. Det kan jeg heller ikke. Men kom nu op af sofaen og ud og spille noget fodbold, når det er muligt! Det hjælper på vinterdepressionen.
Et andet aspekt er, at vi er en klub der har ambitioner om at rykke op i serie 3. Alle spillere der deler den ambition og vil gøre sit bidrag til, at vi kan gøre det, må møde regelmæssigt op til træning!
Selvom man måske ikke lige er inde omkring serie 4-holdet, bør man møde op. Man kan få sin chance hvis man møder op. Men vigtigst er alt: Hvis man spiller kampe for NB93 træner man også med NB93!
Hvis der er en årsag til, at man ikke møder op, f.eks. bødeordning, så kom frem med det!
Men jeg tror nu, at det mest af alt handler om, at tage sig sammen!
Emil- Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08
Sv: OPRÅB: kom til træning, drenge!
ENIG!
Emil er klog.
Emil er klog.
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Sv: OPRÅB: kom til træning, drenge!
Hvordan fanden kan det lade sig gøre at stille hold til weekenden når der ikke er flere til træning, er i en flok forkælede møgunger eller hvad sker der. . Det er sku skuffende at høre
Det må sku ikke være bødekassens skyld, så skal den droppes eller gøres "menneskelig"
Det må sku ikke være bødekassens skyld, så skal den droppes eller gøres "menneskelig"
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|