indendørs fodbold
5 deltagere
Side 1 af 1
indendørs fodbold
vi starter indendørs fodbold onsdag d. 29/10 kl 21-23
fremover er der træning hver onsdag 21-23 og lørdag 16-18
vi spiller som sædvanligt i gymnastiksalen på katrinebjerg skolen med indgang fra den lille skolegård.
det er super træning der holder os i form vinteren over så kom og tag dine kammerater med.
vel mødt
fremover er der træning hver onsdag 21-23 og lørdag 16-18
vi spiller som sædvanligt i gymnastiksalen på katrinebjerg skolen med indgang fra den lille skolegård.
det er super træning der holder os i form vinteren over så kom og tag dine kammerater med.
vel mødt
herminator- Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08
Sv: indendørs fodbold
Er klart modstander af at tage sine venner med. Tit er vi 20 mand til indendørs. Dvs man skal vente min 14 minutter på at spille.
Og jeg tror at indendørs i år er lidt mere populært end de sidste par år.
Sig endelig til hvis min mening er helt ude i hampen.
Mugge
Og jeg tror at indendørs i år er lidt mere populært end de sidste par år.
Sig endelig til hvis min mening er helt ude i hampen.
Mugge
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Den diskussion var også oppe sidste år. Det skal bare ikke være sådan at vi skræmmer nye medlemmer væk. Der skal være plads til alle.
Folk skal have lov til at tage en med, men så skal det også være seriøst. Det der med, at man tager en ven med for en enkelt gang, er jeg også modstander af.
Det vigtigste er bare, at vi har nogle klare retningslinier for hvordan vi gør det. Vi skal ikke stå nede i hallen og diskutere det når situationen opstå, for så kommer folk aldrig igen.
Der er bestyrelsesmøde mandag. Jeg vil foreslå, at vi tager det op der. Alles meninger på forumet tages selvfølgelig også i betragtning.
Folk skal have lov til at tage en med, men så skal det også være seriøst. Det der med, at man tager en ven med for en enkelt gang, er jeg også modstander af.
Det vigtigste er bare, at vi har nogle klare retningslinier for hvordan vi gør det. Vi skal ikke stå nede i hallen og diskutere det når situationen opstå, for så kommer folk aldrig igen.
Der er bestyrelsesmøde mandag. Jeg vil foreslå, at vi tager det op der. Alles meninger på forumet tages selvfølgelig også i betragtning.
jbs1992- Antal indlæg : 40
Registration date : 24/02/08
Ingen venner som bare er med 1 gang! Det er i orden hvis det er mulige nye medlemmer. Ellers IKKE!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Nu har der længe været snak om træningstiden onsdag var 20-22. Er det endeligt nu at det er 21-23 eller hvordan? Bare så vi lige har en endelig udmelding på det område.
Storm- Gæst
Hvis det er nogen som har tænkt sig at spille i klubben skal de selvfølglig være velkommen. Det jeg mener er man ikke bare skal tage sin ven med som ikke har tænkt sig at spille i klubben "men egentligt godt ku tænke sig at spille lidt indendørs fordi det er sjovt"
Eller fordi man lige hænger ud med sin kami og ved ikke lige hvad man skal bruge fx lørdag eftermiddag på
Mener Herman sagde. Onsdag er fra 21.00-23.00
Eller fordi man lige hænger ud med sin kami og ved ikke lige hvad man skal bruge fx lørdag eftermiddag på
Mener Herman sagde. Onsdag er fra 21.00-23.00
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
indendørs
det er onsdag fra kl 21 til 23 faktum!!!!!!!!
tag nye potentielle spillere med. folk der kan betale kontigent og drikke bajere.
er det forstået !!!!!!!!!!!!!!!!
tag nye potentielle spillere med. folk der kan betale kontigent og drikke bajere.
er det forstået !!!!!!!!!!!!!!!!
Vil klubben være åben inden indendørs i aften så man lige kan nå at se lidt af agf's kamp? Og hvornår åbner den i så fald?
Storm- Gæst
marius har barvagt så jeg går ud fra at han åbner kl 19 som vi plejer
Hej drenge
Jeg er helt enig med Mugge. Lad nu indendørs være en lille oase af Brasil-bold-lækkerier for NB'ere!
Vi er i forvejen mange til indendørs - og jeg gider ikke se på folk, jeg ikke kender, og som jeg ikke får at se igen.
Mange tager deres halvukendte bekendte fra Struer med, fordi det kunne være sjovt at spille lidt indendørs efter gårsdagens druk... GLEM DET! Kom på grus, hvis du er ny!
Vi ses til glidende tacklinger med dertilhørende brændmærker kl. 16.
Hauge
Jeg er helt enig med Mugge. Lad nu indendørs være en lille oase af Brasil-bold-lækkerier for NB'ere!
Vi er i forvejen mange til indendørs - og jeg gider ikke se på folk, jeg ikke kender, og som jeg ikke får at se igen.
Mange tager deres halvukendte bekendte fra Struer med, fordi det kunne være sjovt at spille lidt indendørs efter gårsdagens druk... GLEM DET! Kom på grus, hvis du er ny!
Vi ses til glidende tacklinger med dertilhørende brændmærker kl. 16.
Hauge
Hauge- Antal indlæg : 25
Registration date : 22/05/08
Så er det med at tage benskinner på, hvis hauge kommer!
Ellers fungere jyllandsposten også godt, hvis man ikke har benskinner!
Ellers fungere jyllandsposten også godt, hvis man ikke har benskinner!
jeg foreslår søndags berlingeren den har ekstra modstandskraft
det er i øvrigt pudsigt at folk der ikke ønsker nye folk til bold ikke selv kommer
vi startede ons d. 29 det var onsdag den 29/10!!!!!!!!!!!
det er i øvrigt pudsigt at folk der ikke ønsker nye folk til bold ikke selv kommer
vi startede ons d. 29 det var onsdag den 29/10!!!!!!!!!!!
Hermie; var du i hallen omklædt, udskidt, afspist og udstrukket præcis kl. 16.00 lørdag - eller kom du til Hermantid?
Jeg kan ikke garantere, jeg kommer om onsdagen, men jeg skal gøre, hvad jeg kan.
Til gengæld lover jeg springskaller og Cantona-tacklinger næste lørdag, da min krop opførte sig eksemplarisk i går...
Et lille tip: spil på FCM-sejr i dag til odds 2.00...
Jeg kan ikke garantere, jeg kommer om onsdagen, men jeg skal gøre, hvad jeg kan.
Til gengæld lover jeg springskaller og Cantona-tacklinger næste lørdag, da min krop opførte sig eksemplarisk i går...
Et lille tip: spil på FCM-sejr i dag til odds 2.00...
Hauge- Antal indlæg : 25
Registration date : 22/05/08
Du er jo binde gal Hauge
Fcm sejler i karantæner, salami, califf, c. polsen, florescu.
Så ville hellere spille på gf til højere odds!!
Men trille de andre rundt med samba bold og lækre detalje, DET KAN VI!!
Fcm sejler i karantæner, salami, califf, c. polsen, florescu.
Så ville hellere spille på gf til højere odds!!
Men trille de andre rundt med samba bold og lækre detalje, DET KAN VI!!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|