Landskamp
4 deltagere
Side 1 af 1
Landskamp
Onsdag d.19 nov. er der landskamp Danmark-Wales og undertegnede vil servere iskolde øl. Envidere har jeg talt med mafiosoerne i bestyrelsen, og efter at ha´ kysset deres ringe adskillige gange fik jeg mig med møje og besvær forhandlet frem til at der vil blive skænket en øl for hvert mål Danmark laver. sku klubben så ik ha´lov og give en ordentlig omgang?
Håber at der kommer mange, det er lang tid siden at vi har fyldt baren til en landskamp, og jeg savner jer .
vel mødt
P.S. Homoer 5 kr. i indgangsgebyr
Håber at der kommer mange, det er lang tid siden at vi har fyldt baren til en landskamp, og jeg savner jer .
vel mødt
P.S. Homoer 5 kr. i indgangsgebyr
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Sv: Landskamp
Det er farligt, at havne i lommerne på mafiaen. Så skylder man en tjeneste. Måske bliver det aldrig aktuelt. Måske banker det på døren en dag og så skal man være klar til at ofre sig.
Savner også dig skat.....
Nogen som har hørt fra Tråd? Er der nogen, som ved, om han kommer til julefrokosten? Jeg synes, han lyder som en reddi flinker fyr med flotte meninger og holdninger.
Savner også dig skat.....
Nogen som har hørt fra Tråd? Er der nogen, som ved, om han kommer til julefrokosten? Jeg synes, han lyder som en reddi flinker fyr med flotte meninger og holdninger.
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
Jamen Kabel.. du vi have din søn med til julefrokost og se ham hammer stiv, så er han da helt sikkert velkommen!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Aaaarh 3 til landskamp, kan det betale sig at åbne, har mere lyst til at nappe den hjemme på sofaen så. Har alligevel svært ved at døje både Kabel og Ceni-Sovs ...
Jamen, jeg lander. Med fly! Hvad med Tråd? Kommer han ikke?
OG NEJ FRK. SOVS!! TRÅD ER IKKE MIN SØN. FAT DET DOG!! Har du fået et stegeben galt i halsen hjemme hos mor?
OG NEJ FRK. SOVS!! TRÅD ER IKKE MIN SØN. FAT DET DOG!! Har du fået et stegeben galt i halsen hjemme hos mor?
der er da ingen der ser landskamp hjemme på sofaen når der er åbent i klubben
jeg kommer selvfølgelig så har du nogen du kan snakke med duddi
du ved min livret er gratis øl
til alle jer andre kom nu op af sofaen
fodbold skal ses i klubben
jeg kommer selvfølgelig så har du nogen du kan snakke med duddi
du ved min livret er gratis øl
til alle jer andre kom nu op af sofaen
fodbold skal ses i klubben
herminator- Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08
Dejligt Hermie, så kommer der noget substans i samtalen, det er umuligt med de andre to, det drejer sig bare om øl, fisse og glansbilleder
Syns Duddi og kabel er totalt smarte i munden. I er så vamle at selv julemanden overser jer år efter år
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Jeg synes Ceni Sovs er sød. Meget faktisk....
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|