Damefodbold i NB93. Information
2 deltagere
Side 1 af 1
Damefodbold i NB93. Information
Der afholdes informationsmøde med evt. damespillere i uge 8, på en cafe i byen. Det der ligger på forsiden, er en del af det "salgsmateriale" som er blevet udarbejdet, for at værge nye medlemmer på både herre og dame siden. Mere herom senere.
Første dag på grus for nye medlemmer bliver d. 15.02.08 kl.12 med supper bagefter.
Hilsen Bestyrelsen
Første dag på grus for nye medlemmer bliver d. 15.02.08 kl.12 med supper bagefter.
Hilsen Bestyrelsen
jbs1992- Antal indlæg : 40
Registration date : 24/02/08
Sv: Damefodbold i NB93. Information
Lige en tilføjelse.
Tilmeldingen til "dameaftenen" i uge 8 sker vha. facebook. Så i kan allesammen følge med i, hvor mange der kommer:). Dette sker i løbet af ugen. Jeg vil også gerne pointere, at det kun er et informationsmøde. Det er ikke endegyldigt bestemt, at damefodbold i nb93 bliver til noget. Dette skal først godkendes på en ekstraordinær generalforsamling.
Hilsen Bestyrelsen
Tilmeldingen til "dameaftenen" i uge 8 sker vha. facebook. Så i kan allesammen følge med i, hvor mange der kommer:). Dette sker i løbet af ugen. Jeg vil også gerne pointere, at det kun er et informationsmøde. Det er ikke endegyldigt bestemt, at damefodbold i nb93 bliver til noget. Dette skal først godkendes på en ekstraordinær generalforsamling.
Hilsen Bestyrelsen
jbs1992- Antal indlæg : 40
Registration date : 24/02/08
Sv: Damefodbold i NB93. Information
Jeg kan ikke rigtig finde logikken i at sådan et møde holdes på en café nede i byen og ikke i klubben, er der nogen der kan hjælpe mig
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|