Fifa turnering d. 14 feb.
3 deltagere
Side 1 af 1
Fifa turnering d. 14 feb.
Da der ikke rigtig er kommet nogent respons på duddi´s indlæg vil undertegnede lige spørge rundt blandt de konsol interesserde fodboldspillere.
Hvor mange har interesse i dette arrangement? vil gerne vide det da det er undertegnede der stiller en ps 3 til rådighed.
Bare lige så jeg får et overblik over hvor meget der skal laves? mht kontrollere, kabler osv.
Mvh Knaldperlen
Hvor mange har interesse i dette arrangement? vil gerne vide det da det er undertegnede der stiller en ps 3 til rådighed.
Bare lige så jeg får et overblik over hvor meget der skal laves? mht kontrollere, kabler osv.
Mvh Knaldperlen
Knaldperlen- Antal indlæg : 4
Registration date : 08/08/08
Sv: Fifa turnering d. 14 feb.
Jeg har heller ikke fået sat en tilmeldelsesseddel op i klubben, så jeg må bære en del af skylden. Jeg har haft lidt travlt men det sker hurtigst muligt. Efter hvad jeg høre i krogene tror jeg at folk har lidt igære med at danne hold. Jeg synes godt at vi kan tillade os at invitere gæster med til turneringen. . Skriv jer på gutter så vi er nogenlunde klar over hvor mange HOTDOGS der skal smedes i køkkenet .
Mon bestyrelsen har fundet folk til at hjælpe i baren, når der skal serveres øl.
Mon bestyrelsen har fundet folk til at hjælpe i baren, når der skal serveres øl.
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Sv: Fifa turnering d. 14 feb.
Jeg kan desværre ikke den dag.
Søjberg- Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|