2. Holds træningskamp på lørdag!
5 deltagere
Side 1 af 1
2. Holds træningskamp på lørdag!
2.Holdet spiller træningskamp lørdag d. 28/3 kl 14 på Langenæs Idrætsanlæg.
Hvis du derfor ikke kommer med på 1.holdet i denne weekend eller hvis du allerede på forhånd ved at du ikke er blandt Mugge og Charley's tropper i denne omgang så meld dig til denne kamp ved at svare på dette indlæg.
Kampen starter som sagt kl 14 og vi mødes derfor ved Langenæs Idrætsanlæg kl 13:15 (man sørger altså selv for at finde derud!).
Efter kampen tager vi op i vores fremragende klublokaler, ser det danske landshold bringe ferieøen Malta under dansk herredømme, drikker en masse øl, og afventer hvad aftenen ellers kan byde på...
Hvis du derfor ikke kommer med på 1.holdet i denne weekend eller hvis du allerede på forhånd ved at du ikke er blandt Mugge og Charley's tropper i denne omgang så meld dig til denne kamp ved at svare på dette indlæg.
Kampen starter som sagt kl 14 og vi mødes derfor ved Langenæs Idrætsanlæg kl 13:15 (man sørger altså selv for at finde derud!).
Efter kampen tager vi op i vores fremragende klublokaler, ser det danske landshold bringe ferieøen Malta under dansk herredømme, drikker en masse øl, og afventer hvad aftenen ellers kan byde på...
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Sv: 2. Holds træningskamp på lørdag!
jeg er klar
herminator- Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08
Jeg er også klar... Så er vi 3... Jeppe
Jeppe- Antal indlæg : 41
Registration date : 07/03/08
guffer
Jeg er også med. Denne gang skal jeg altså også have bolden. Det er snyd, I hele tiden spiller uden om mig. Så bliver jeg jo aldrig god.
Krogen
Krogen
Hake- Gæst
Jeg skal lige gøre opmærksom på at træningskampen på lørdag i serie 5 spilles på gruset ovre hos ASA men der omklædning i vores eget klubhus.
Mvh
Bjarne Gammelgaard Hansen
Århus 1900
Mvh
Bjarne Gammelgaard Hansen
Århus 1900
jbs1992- Antal indlæg : 40
Registration date : 24/02/08
Jeg er også klar lørdag!
Jan Ulrik- Antal indlæg : 10
Registration date : 26/03/09