F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Olympia vs NB 93 (2)

Go down

Olympia vs NB 93 (2) Empty Olympia vs NB 93 (2)

Indlæg  Asger Tirs Apr 14, 2009 3:35 pm

2.Holdets første kamp i foråret bød desværre på et nederlag på 1-4, hvilket dog ikke retfærdigvis afspejlede spillet. Hjemmeholdet Olympia var dog det bedste hold i første halvvej, hvor vi især havde svært ved at få fat på midtbanen. Efter ca 30 min spil er der problemer med at få clearet bolden, der til sidst ender hos Olympias 10'er lidt udenfor feltet. Han tager bolden ned med brystet og skyder første gang. Bolden sejler ind under overlæggeren og 1-0 til Hjemmeholdet. Trods spilovertag til Olympia formår de ikke at score flere mål i første halvvej.
Efter nogle rokeringer i pausen kommer NB'erne ud til 2.halvvej med fornyet gejst og styrke. Vi får overtag i spillet og begynder at komme frem nogen gode muligheder, mens der bliver lukket af bagude. På trods pres og spilovertag i 2.havlvej lykkes det ikke at få udlignet og i stedet gik som det nu engang går i fodbold når bolden er rund: med ca. 5-10 min tilbage af kampen scorer Olympia til 2-0 på endnu et langskud!!! Dette mål lukkede reelt kampen og betød et kollektivt kollaps for NB'erne, og Olympia fik således scoret til både 3-0 og 4-0 indenfor de sidste 5 min. I allersidste sekund får vi dog pyntet på resultatet, da Søren header en løs bold i mål.

Mål: Søren (1)
Kort: ingen
Fidus: der blev ikke stemt
Bøder: Niels (for sent til kamp), Lasse (for sent til kamp), Marius (glemt udstyr)
Asger
Asger

Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum