Topkamp
+2
Charley
Emil
6 deltagere
Side 1 af 1
Topkamp
På lørdag kl. 13 spiller 1. holdet topkamp mod DGL på katrinebjerg.
Kommer der nogen og sætter en grill op og sælger øl:?:
Kommer der nogen og spiser pøller og drikker øllene
Jeg går ud fra, at de fleste der spiller skal drikke øl i klubben bagefter.
Hvad med hools og alle andre spillere; kommer i også
Kommer der nogen og sætter en grill op og sælger øl:?:
Kommer der nogen og spiser pøller og drikker øllene
Jeg går ud fra, at de fleste der spiller skal drikke øl i klubben bagefter.
Hvad med hools og alle andre spillere; kommer i også
Emil- Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08
Sv: Topkamp
Alle spørgsmål skal besvares med JA og er ikke til diskussion.
Samtidig også lige en opfordring til alle om at komme til træning både tirsdag og torsdag og ikke gå i byen fredag, så vi er bedst muligt forberedt til at give DGL tørt på.
Så giver vi gas når vi har fået tre point og er et skridt tættere på oprykningen.
Samtidig også lige en opfordring til alle om at komme til træning både tirsdag og torsdag og ikke gå i byen fredag, så vi er bedst muligt forberedt til at give DGL tørt på.
Så giver vi gas når vi har fået tre point og er et skridt tættere på oprykningen.
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
ENIG. Kan godt være det "kun" er serie 4 men syns vi alle skal tage de sidste kampe seriøs så vi ikke kan beskylde tømmermændende!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Jeg skal nok sørge for eventuelle tømmermænd på sidelinien. Sidst dukkede grillen skuffende aldrig op, så satser på den kommer til topkampen, og så giver jeg det en chance mere
Storm- Gæst
Enig - ud med tømmermændene.
Nu giver bødekassen godt nok en ramme for en sejr - Men det har jeg også lovet tidligere.
Så hvis vi får 3 point giver jeg selvfølgelig også øl.
Nu giver bødekassen godt nok en ramme for en sejr - Men det har jeg også lovet tidligere.
Så hvis vi får 3 point giver jeg selvfølgelig også øl.
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Lækkert.. Kunne det så tænkes at du bliver og drikker dem med os. Eller skal du til din bedstefars søsters vens polterabend eller noget i den dur?
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
hans Far fylder rundt for 3.gang i år
Hvis der er 3 point til NB, kommer jeg også og drikker min del af alle de øl. Hvis grillen ikke er ved banen til kampstart, er man selvfølgelig meget velkommen til at hente den i klubben, vi valgte i sin tid, af samme grund, at købe en meget brugervenlig grill som kan betjenes af næsten alle . Kul, pølser og brød vil også være i klubben.
Søjberg- Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08
Hovhov. Nu skal i være søde ved Peter P
Han går igennem en svær tid. Ude med en drilsk knæskade, meget drilsk, ikke nok med han næsten ikke kan bevæge benet, så er det også gået ud over hans øl tørst + evnen til at sige nej til tante Olga som invitere ham på kaffe og småkager 5. weekend i træk.
Glæder mig til at se Peter P og resten af NB`s fanskare huje og heje på NB og sende DGL ud af topkampen.
Vel mødt på estadio Katrinebjerg
Han går igennem en svær tid. Ude med en drilsk knæskade, meget drilsk, ikke nok med han næsten ikke kan bevæge benet, så er det også gået ud over hans øl tørst + evnen til at sige nej til tante Olga som invitere ham på kaffe og småkager 5. weekend i træk.
Glæder mig til at se Peter P og resten af NB`s fanskare huje og heje på NB og sende DGL ud af topkampen.
Vel mødt på estadio Katrinebjerg
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Med lidt held er der pointdeling i deres kamp mod Viby Fodsport idag. Det kunne være en god optakt til weekendens kamp.
Storm- Gæst
De andre kamp har ingen interesse!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|