Kommer Fidus i morgen?
4 deltagere
Side 1 af 1
Kommer Fidus i morgen?
Der går vilde rygter ude i byen om at Fidus kommer og ser NB vs DGL
Mon der kommer nogle af de andre gamle NBèr og hepper
Hvor er Frixter
Kommer han
Mon der kommer nogle af de andre gamle NBèr og hepper
Hvor er Frixter
Kommer han
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Sv: Kommer Fidus i morgen?
Frixter er i live og han har det godt, men han sidder fast fast fast på BØH-landet! Kommer snart og drikker mig selv under bordet.
Forza NB!!
Forza NB!!
Fedt at du er i live Det glæder mig
Giv lige besked et stykke tid før du kommer og drikker os alle i hegnet. Sådan at jeg kan få orlov (eller komme på en god undskyldning) hjemmefra.
Giv lige besked et stykke tid før du kommer og drikker os alle i hegnet. Sådan at jeg kan få orlov (eller komme på en god undskyldning) hjemmefra.
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
nu skal jeg satme også snart op i den klub for at drikke mig meget meget stiv!!!!
Det bliver sikkert ligesom sidste sommer hvor jeg har fået fortalt at jeg var gået til sommerfest i NB midt i en polterabend.... Det siges at jeg faktisk var stivere end Jens Alsted på det givne tidspunkt.... skræmmende.....
Det bliver sikkert ligesom sidste sommer hvor jeg har fået fortalt at jeg var gået til sommerfest i NB midt i en polterabend.... Det siges at jeg faktisk var stivere end Jens Alsted på det givne tidspunkt.... skræmmende.....
Böhme- Antal indlæg : 128
Registration date : 11/11/07
Bøhme, du mindede mest af alt om et omvandrende granatchok. Og det gælder alle fire gange, du ankom til klubben under din igangværende bowling-turnering. Du var så smuk. Hedder det "jay-walking" i staterne og bliver man ikke normaltvis anholdt for den slags eskapader?
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|