3 point = oprykning
4 deltagere
Side 1 af 1
3 point = oprykning
Har lige tjekket tabellen! Og med en sejr den 6, kan vi sikre oprykning! Så synes da klart det er noget vi skal gå efter
Jæger *Ramos*- Antal indlæg : 54
Registration date : 02/04/09
Sv: 3 point = oprykning
Det lyder da som en temmelig go idé!
Lønvig- Antal indlæg : 37
Registration date : 30/11/08
nu ved jeg ikke om jeg har misforstået noget - eller det bare er en 1 års økonomistuderendes fejl - men når vi har 44 point, med 9 mulige point at spille om, og nummer 2 og 3 har hhv. 40 og 38 point. Så er en sejr d. 6 vel ikke ensbetydende med oprykning? 38 + 9 = 47 og så er det a-point med en eventuel 2. plads, hvis DGL rykker 9 point ud af 3 mulige, og NB tager 3 ud af 9 mulige?
Der kræves pt. 4 point for en sikker oprykning hvis jeg læser det korrekt?
Der kræves pt. 4 point for en sikker oprykning hvis jeg læser det korrekt?
Lasse- Antal indlæg : 29
Registration date : 06/02/09
Vi er bedre indbyrdes i forhold til Viby, DGL og Kralupy... så Ramos' regnestykke holder
Ramos har ret!
Hvor længe har du studeret??
Hvor længe har du studeret??
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Ramos har altid ret
Lasse du har misforstået noget
Jæger *Ramos*- Antal indlæg : 54
Registration date : 02/04/09
Har lige set at 3 point i dag ikke er nok til oprykning! Så har NB 47 point - det kan Kralupy og DGL også få. Det er dog ikke er noget problem, da vi er indbyrdes bedre.
MEN hvis ASA også rammer 47 point (2 sejre og 1 uafgjort i de sidste 3 kampe) så er 3 point i dag ikke nok! Kralupy er indbyrdes bedre end ASA. Dvs at det bliver indbyrdes målscore mellem Kralupy, ASA og NB og der er vi desværre ikke bedre.
Problemet forsvinder dog, når ASA får tæv i næste weekend og NB vinder hele lortet!
MEN hvis ASA også rammer 47 point (2 sejre og 1 uafgjort i de sidste 3 kampe) så er 3 point i dag ikke nok! Kralupy er indbyrdes bedre end ASA. Dvs at det bliver indbyrdes målscore mellem Kralupy, ASA og NB og der er vi desværre ikke bedre.
Problemet forsvinder dog, når ASA får tæv i næste weekend og NB vinder hele lortet!
OG vi er bedre undbyrdes med Krapyliuspis!!?? Står helt af over det regnestykke!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum