Kom og støt!
2 deltagere
Side 1 af 1
Kom og støt!
Imorgen vil jeg opfordre alle NB fans, unge som gamle, også dem som ikke har været der længe og kigge, til at komme op på MaraKatrinebjerg kl 13.00
I morgen lørdag spiller NB lokal brag mod CIF
NB kan sikre sig oprykning til serie 3 med en sejr
Klubben vil self være åben efter denne vigtige kamp, hvor der vil være rig mulighed for at varme op til dagens 2. højdepunkt Sverige - Danmark
Så kom og hjælp drengene
Gratis entrè. MaraKatrinebjerg skal fyldes til bristepunktet med NB hools
I morgen lørdag spiller NB lokal brag mod CIF
NB kan sikre sig oprykning til serie 3 med en sejr
Klubben vil self være åben efter denne vigtige kamp, hvor der vil være rig mulighed for at varme op til dagens 2. højdepunkt Sverige - Danmark
Så kom og hjælp drengene
Gratis entrè. MaraKatrinebjerg skal fyldes til bristepunktet med NB hools
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Sv: Kom og støt!
Der går vilde rygter om Fidus kommer og støtter, ja også Razor har luftet tanken om at komme!
Razor kan du godt droppe Mugge, ham og Bjørn har fået en glasmontre ude ved siden af Grauballe-manden. Der foretages iøjeblikket en kulstof14-prøve, da man er i tvivl om hvem der er ældst af trekløveret
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Nå ok. Jeg ville lyve hvis jeg sagde det overrasker mig, de er nogle gamle nisser
Nå anyho Fidus kommer ihverttilfælde, burde han jo også når det er mod hans gamle klub CIF, det samme som dig Duddi håber i venter med de røde/hvide farver til senere på aftenen...
Justice. Mon han kommer forbi og lurer?
Nå anyho Fidus kommer ihverttilfælde, burde han jo også når det er mod hans gamle klub CIF, det samme som dig Duddi håber i venter med de røde/hvide farver til senere på aftenen...
Justice. Mon han kommer forbi og lurer?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|