F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første sejr i år til 2. holdet!!!!

5 deltagere

Go down

Første sejr i år til 2. holdet!!!! Empty Første sejr i år til 2. holdet!!!!

Indlæg  Jeppe Søn Jun 07, 2009 11:21 pm

Startopstilling:
Steffen - Niels, Kenneth Viking, Claus, Herminator - Jeppe, Asger, Storm, Marius - Bill, Henrik.
Bænk: Jakob og Brian.
Flot vejr havde også tiltrukket hele 3 NB supportere til storkampen på Rosenvangsskolen. Godt at se. Cool

Trods store tømmermænd hos de fleste spillere, bl.a. efter dødsdruk i klubben dagen før, hvor 1. holdet sikrede sig oprykning og Danmark slog svenskerne, kunne også NB's 2. hold endelig smage sejrens sødme.

Det startede dog skidt. NB skulle bruge 25-30 min. på at overvinde tømmermændene og der stod 0-2 til modstanderne TMV Siempre, som før denne runde lå nr. 1 i serien. Evil or Very Mad Embarassed Sad
Vi var presset i bund, men havde dog enkelte farlige kontraangreb, men uden held. Slog mange lange bolde og spillede i det hele taget skidt.
Men så endelig kommer NB igang. Der er blevet flyttet lidt rundt så Claus kommer op som forstopper i stedet for at spille med et fladt 4-mands forsvar. Og endelig kommer målet: Henrik spiller flot Jesper Bill fri ved en aflevering over TMV's forsvar og Bill banker den ind bag keeperen. Super mål som satte NB igang. 1-2. cheers Smile
NB går til pausen med godt humør og ingen tømmermænd (længere).

I pausen får vi snakket om at vi bare skal fortsætte med at spille bolden rundt, som vi gjorde det sidste kvarters tid af 1. halvleg, så skal målene nok komme. Og det gjorde de...

I 2. halvleg flyder spillet - nogen mener endda det er som at se Barca spille. Sådan!
NB tør virkelig at spille bolden rundt, i stedet for at slå lange afleveringer og det er noget der dur!
Der bliver begået frispark på Asger lidt uden for feltet. Henrik går til bolden og tæsker den forbi muren. Keeper får lapperne på, men kan slet ikke holde kanonkuglen og den går ind. 2-2. Verdensklasse. bounce cheers
NB er virkelig igang. Presser topholdet helt i bund og TMV kommer slet ikke frem til nogen chancer.
Oppe foran er Henrik og Bill konstante trudsler og Kenneth Viking og Claus styrer forsvaret suverænt.
Claus sender Henrik afsted på en stikning og Henrik kommer fri og scorer flot. 3-2 til NB efter utrolig flot spil endnu engang. bounce bounce
Så går det stærkt. Henrik kommer til baglinien og lægger den hårdt fladt ind over hvor Marius kommer stormende ved bagerste stolpe og i samspil med modspilleren kommer bolden over stregen. Marius bliver noteret for scoringen. 4-2 til NB. cheers
Desværre får TMV en utrolig heldig chance, hvor bolden tilfældigt havner ved en fri mand som sender bolden forbi Steffen. TMV's eneste chance i 2. halvleg. 4-3.
Men NB bliver ved med at køre på. Hjørnespark til NB og bolden dumper ned for fødderne af Marius som sender bolden i nettet. Sådan. 5-3 og NB ser ud til at køre den sikkert hjem.
Storm stormer mod mål med en mand i ryggen. Storm fældes uden for feltet, men fordi banen ikke var kridtet op og Storm ligger et par meter inde i feltet bliver der dømt straffe. Godt set af dommeren cyclops
Kenneth Viking får lov at sparke og han sender målmanden den forkerte vej. 6-3!!! Det er jo tenniscifre!! lol!
Kampen fløjtes af og NB får den første sejr i år efter utrolig flot spil og god fight af alle. Sådan skal det sgu se ud hver gang så er 2. holdet snart i serie 4!

Mål: 1 x Jesper Bill
2 x Henrik
2 x Marius
1 x Kenneth Viking

Kampens spiller: Henrik cheers
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 41
Registration date : 07/03/08

Tilbage til toppen Go down

Første sejr i år til 2. holdet!!!! Empty Sv: Første sejr i år til 2. holdet!!!!

Indlæg  Storm Søn Jun 07, 2009 11:51 pm

Godt med en sejr
God kamp af Henrik og resten af holdet
God moral trods håbløshed efter 30 minutters spil
KLART straffe i øvrigt - lå jo i feltet Very Happy (de slap til gengæld for rødt kodt)
Bundholdet slår topholdet
God fight over hele linien

Storm
Gæst

Første sejr i år til 2. holdet!!!! Empty glimrende fravær

Indlæg  Krog Man Jun 08, 2009 1:03 pm

Sådan drenge! Flot gået. Jeg har spillet kampe i tre forskellige regi i foråret og ikke vundet noget som helst. Så er kommet til konklusionen, at jeg bringer uheld. Den flotte sejr i mit fravær må være endnu et bevis på denne hypotese. Jeg vil derfor gøre hvad jeg kan for at hjælpe klubben og holde mig væk fra de sidste to kampe. Forza NB ålé Arrow

Krogen
Krog
Krog

Antal indlæg : 11
Registration date : 21/02/08

Indlæg  muggedhino Man Jun 08, 2009 1:41 pm

Flot drenge!

Fedt med 2. holds lir. Lige hvad vi trænger til, mer af det.
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Indlæg  Lønvig Tirs Jun 09, 2009 11:35 am

Super flot drenge. Godt at se! Very Happy cheers
Lønvig
Lønvig

Antal indlæg : 37
Registration date : 30/11/08

Indlæg  Duddi Tors Jun 11, 2009 10:51 pm

Øv, jeg ville gerne ha´ været der når vikingen endelig scorer for NB, og så endda på en ikke helt nem chance afro
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum