Særdeles suspekt!!!
+2
Ceni Krogh
Duddi
6 deltagere
Side 1 af 1
Særdeles suspekt!!!
Er det bare mig, eller virker det ikke en anelse suspekt, at Peter og Kenneth liiige når at komme heeele vejen hjem fra syd-amerika imens at der er World Outgames i Danmark , og hvad siger bødemesteren til den timing , snork-sover han
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Sv: Særdeles suspekt!!!
Jeg er i CHOK! Endnu en gang ser du sandheden derude Duddi!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Måske er det Duddi, der læner sig op af en bøde. Han er vist den eneste, der ved, hvad World Outgames er.
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Lige der er jeg 100% enig med Peter.
Søjberg- Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08
Bødemesteren er bevidst om situationen, og følger den nøje.. Argumenter tages til efterretning, Duddi har første vidne..
Casper Amby Pedersen- Antal indlæg : 180
Registration date : 24/05/08
Ofte er det jo dem der står med den "rygende pistol" i hånden som nægter sig skyldige, jeg nævner i flæng: Riskjær, Brixtofte, Clinton, Yman, Trask, Thorsen, Bagger, O.J. Simpson, Michael Jackson og nu altså også de to numse-experter Pilgaard og Søiberg
Duddi der skal du lige huske det gode gamle ordsprog ”man skal ikke kaste med sten når man selv går på værtshus. (i dit tilfælde G-bar ) faktum!!!!
Søjberg- Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08
FUCK MAN.. Er det derfor man altid blir tilbudt "brun cirkel" hjemme ved Søi og Pal. Godt jeg har takket nej hver gang. Kan meget bedre lide Blå cirkel!
Søiberg lyder som en gammel træt motor, du hakker lidt, måske har du noget i udstødningen
Først slæber du os med på G-bar, da Kenneth og jeg så hurtigt finder ud af, at det ikke var et sted for os og går omgående, begynder du gud hjælpe mig at kalde os for homoer. Var det i øvrigt ikke også den nat, du efter dette besøg på mystisk vis forsvandt sammen med din jakke.
Der er noget, der ikke lugter så godt her - og det kunne tyde på, at det er DIT lem, Duddi.
Der er noget, der ikke lugter så godt her - og det kunne tyde på, at det er DIT lem, Duddi.
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Hvordan gik det egentlig i denne sag. Sluttede i alle 3 fred med en lidt brun cirkel og en "småkage"?
ligesom Michael Jackson måtte til lommen for at betale anklagerene for sit børne-pilleri, så fik jeg et hold-bøtte-beløb af de to helt og aldeles heteroseksuelle hold-i-hånd venner. Og som de 2 KNALDgo´e venner siger:"selvom man er heteroseksuel kan to af samme køn godt holde i hånd og give hinanden sengeleje". der er intet imellem dem andet end venskab
jeg mødte de herrer i skolegade i den just overståede weekend. Og sågar også en Duddi-gris, men sidstnævnte var nok for påvirket til at det tæller med som et faktisk møde..... Der var en generel diskussion om hvorvidt det var Kenneth eller Peter der var sur, virkede på mig som om det handlede om at placere ansvar i forholdet.... Så ikke om de holdte i hånd.... Kenneth blev sur og gik lige pludselig.... Så kom Peter med noget Arnbitter... Jeg drak det.... Så pludselig kom Tysker-Leif ind fra sidelinien og sagde Ordnung Muss Sein! Så forlod jeg stedet prompte.....
Hvor var Smukke Loh? Og hvad med den Lange Keld?
Hvor var Smukke Loh? Og hvad med den Lange Keld?
Böhme- Antal indlæg : 128
Registration date : 11/11/07
...Apropros, så erfarer jeg fra pålidelige kilder, at superduoen Peter og Kenneth er på rødvinstur hos Herman i denne weekend. Åbenbart en slags paraften Q.E.D
landets ytringsfrihed er igen på spil idet jeg er blevet truet pr. sms. Jeg vil derfor gerne trække mig ud af "bøsse-gate" og undskylde overfor de implicerede personer. Vi skal alle huske på: "at så længe Peter ikke er taget med hånden oppe i Kenneth´s honningkrukke, så må lige børn ikke dømme skindet på det glashus man fejer for" som man siger
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|