Lørdag d. 5/9
+2
Charley
Peter
6 deltagere
Side 1 af 1
Lørdag d. 5/9
Kære Alle
Er der nogen, der har tænkt på, at der lørdag d. 5/9 igen er to hjemmekampe for NB93. Senere på aftenen er der Danmark-Portugal på storskærmen i klubben. Den er jo helt gal. Det er direkte selvmord.
Hvad gør vi?
Hvem vil overleve?
Kan landskampen flyttes?
Hilsen den Fortvivlede.
Er der nogen, der har tænkt på, at der lørdag d. 5/9 igen er to hjemmekampe for NB93. Senere på aftenen er der Danmark-Portugal på storskærmen i klubben. Den er jo helt gal. Det er direkte selvmord.
Hvad gør vi?
Hvem vil overleve?
Kan landskampen flyttes?
Hilsen den Fortvivlede.
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Sv: Lørdag d. 5/9
Vi gør som vi plejer. Og drikker og giver den gas.
De fleste vil overleve dog er der enkelte der nok vil være godt ramt.
Og bagefter vil de fleste tro at landskampen er blevet flyttet og ikke har været sendt.
De fleste vil overleve dog er der enkelte der nok vil være godt ramt.
Og bagefter vil de fleste tro at landskampen er blevet flyttet og ikke har været sendt.
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Kære den fortvivlede.
Dit problem er vel noget vi alle kender til.
Mit råd til dig er: Drik rigeligt med væske (gerne klorhexidin og søvand) Sørg for at undskylde alle dine "venner" på forhånd. Ha altid en håndlotion klar. Sov mindst 8timer natten inden. Og for guds skyld,,, ALDRIG se valomanden dagen inden!
Håber du kunne bruge mine råd.
Med venlig hilsen
Bollette 49år og ninja
Dit problem er vel noget vi alle kender til.
Mit råd til dig er: Drik rigeligt med væske (gerne klorhexidin og søvand) Sørg for at undskylde alle dine "venner" på forhånd. Ha altid en håndlotion klar. Sov mindst 8timer natten inden. Og for guds skyld,,, ALDRIG se valomanden dagen inden!
Håber du kunne bruge mine råd.
Med venlig hilsen
Bollette 49år og ninja
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
mange ninja´er er flotte i nattøj
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Hvor mange hools kommer sådan en dag. Efterhånden findes der kun Lange og Duddi. Kunne være fedt med lidt flere af de "gamle" F.eks Razor, Bjørn, Loman....
Kabel kan vi desværre ikke regne så meget med mere, da han har fået arbejde hos lambi som forsøgs person! + det gir gratis wc papir, så han er travlt optaget da vi jo alle ved at Kabel har en fordøjelse der er helt i top! Han skal nærmest ikke kigge på en sveske før han sidder på tønden!
Men håber du får tid til at kickstarte din kværn og komme forbi Katrinebjerg!!
P.s Kabel, du er en meget syndig mand!
Kabel kan vi desværre ikke regne så meget med mere, da han har fået arbejde hos lambi som forsøgs person! + det gir gratis wc papir, så han er travlt optaget da vi jo alle ved at Kabel har en fordøjelse der er helt i top! Han skal nærmest ikke kigge på en sveske før han sidder på tønden!
Men håber du får tid til at kickstarte din kværn og komme forbi Katrinebjerg!!
P.s Kabel, du er en meget syndig mand!
Maden er i hus... Det ligger en halv Duddi fra sommerfesten i køleskabet ude i baglokalet....
MUUUUMS.
MUUUUMS.
Justice- Antal indlæg : 33
Registration date : 12/11/07
Hr. Sellerisovs.
Jeg tror vist ikke, at netop du befinder dig i en position, hvor du skal bekymre dig om mit valg af lokumspapir. Efter din noget svingende præstation i kampen mod AGF, har du da vist helt helt andre ting, at bekymre dig om.
Det er da vist dig, som mangler lokumspapir. Dine handsker såvel som øjne kunne nok godt trænge til at blive tørret lidt af.
Jeg tror vist ikke, at netop du befinder dig i en position, hvor du skal bekymre dig om mit valg af lokumspapir. Efter din noget svingende præstation i kampen mod AGF, har du da vist helt helt andre ting, at bekymre dig om.
Det er da vist dig, som mangler lokumspapir. Dine handsker såvel som øjne kunne nok godt trænge til at blive tørret lidt af.
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
CENI SI......CENI SI......CENI SI
Justice- Antal indlæg : 33
Registration date : 12/11/07
En top sportsudøver som mig kommer hurtig over sådanne 1.gangs tilfælle! Noget der er mere skræmmende er trods alt din evig trang til at kommentere på folks præstationer! Har du et komplex? Er alle i NB blevet noget bedre bold spillere end du nogensinde er blevet?
Kabel, du er ikke en gang tæt på at blive en ligeså god opbagt sovs som mig, hvis du skulle klades en sovs ville den sovs blive kaldt et foster!
Kabel, du er ikke en gang tæt på at blive en ligeså god opbagt sovs som mig, hvis du skulle klades en sovs ville den sovs blive kaldt et foster!
Magen til ævl skal man da lede længe efter...... Keder du dig? Det er sgu fint nok sovs.
kabel- Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|