F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Albanien - Danmark onsdag d. 9/5 (mød formanden)

5 deltagere

Go down

Albanien - Danmark onsdag d. 9/5 (mød formanden) Empty Albanien - Danmark onsdag d. 9/5 (mød formanden)

Indlæg  Charley Tors Sep 03, 2009 10:11 pm

Kom og mød formanden! Formanden står i bar, giver øl når Danmark scorer og har endda lovet at stå for at lave hotdogs. Så kom og se en god omgang bold og få løst det store mysterium om hvem klubbens formand er. Klubben åbner kl. 18 og der er hotdogs kl. 19.

Charley

Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08

Tilbage til toppen Go down

Albanien - Danmark onsdag d. 9/5 (mød formanden) Empty Sv: Albanien - Danmark onsdag d. 9/5 (mød formanden)

Indlæg  Søjberg Søn Sep 06, 2009 6:43 pm

Ham vil jeg sgu gerne se, så jeg kommer.
Søjberg
Søjberg

Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08

Albanien - Danmark onsdag d. 9/5 (mød formanden) Empty Sv: Albanien - Danmark onsdag d. 9/5 (mød formanden)

Indlæg  Charley Man Sep 07, 2009 5:02 pm

Det er hermed bekræftet at vores anden ukendte person i klubben også kommer, nemlig barchefen. To fluer med et smæk!

Charley

Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08

Indlæg  herminator Man Sep 07, 2009 10:29 pm

det skal jeg se Shocked
herminator
herminator

Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08

Indlæg  Peter Tirs Sep 08, 2009 11:19 pm

Både formanden, barformanden og kassereren....alle de høje herrer på samme aften.
Det vil jeg også se.
Skal man have pænt tøj på?
Peter
Peter

Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07

Indlæg  Søjberg Tirs Sep 08, 2009 11:43 pm

Ja du skal da have pænt tøj på, sikke en aften det bliver. cheers
Søjberg
Søjberg

Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08

Indlæg  Lønvig Ons Sep 09, 2009 9:48 am

Jeg stryger slipset og sokkerne så - jeg kommer. Ses
Lønvig
Lønvig

Antal indlæg : 37
Registration date : 30/11/08

Indlæg  Storm Ons Sep 09, 2009 2:58 pm

Lidt off topic men er der en af jer, som kommer i aften, der ejer en oplader til en ericsson mobilos? Min ligger i Randers og er løbet tør for strøm... Mad

Storm
Gæst

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum