Ombyttet træningsjakke
2 deltagere
Side 1 af 1
Ombyttet træningsjakke
Jeg har fået en blå Hummel træningsjakke, str. small med hjem, men så vidt jeg husker er det ikke samme model som den jeg tidligere har haft (mener jeg). Er der nogen der har samme fornemmelse som mig og tror de har fået den forkerte model med hjem???
Jeg mistede min jakke til 2. holdets kamp lørdag d. 5/9 da vi vandt mod strømerne . Da jeg sidste weekend ledte efter den i klubben fandt jeg en lignende jakke som jeg så tænkte var min, men jeg er nu kommet på andre tanker
Hilsen Jeppe
Jeg mistede min jakke til 2. holdets kamp lørdag d. 5/9 da vi vandt mod strømerne . Da jeg sidste weekend ledte efter den i klubben fandt jeg en lignende jakke som jeg så tænkte var min, men jeg er nu kommet på andre tanker
Hilsen Jeppe
Jeppe- Antal indlæg : 41
Registration date : 07/03/08
Sv: Ombyttet træningsjakke
da jeg vaskede alt det gamle tøj der lå i vaskerummet faldt jeg over en træningsjakke lavet af det fineste smølfeskind
først troede jeg at den var krøbet i vask men efter nærmere undersøgelse opdagede jeg at det var en størelse s.
for en kold øl i klubben vil jeg fortælle dig hvor den er hvis ikke sportssmølfen kommer først.
først troede jeg at den var krøbet i vask men efter nærmere undersøgelse opdagede jeg at det var en størelse s.
for en kold øl i klubben vil jeg fortælle dig hvor den er hvis ikke sportssmølfen kommer først.
herminator- Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|