udmelding fra trænere og bestyrelse
3 deltagere
Side 1 af 1
udmelding fra trænere og bestyrelse
følgende er blevet diskuteret og forelagt bestyrelsen som ikke havde indvendinger
Udmelding til klubbens medlemmer
– hvis det godkendes af bestyrrelsen
1.holdets ambition er at blive i serie 3 i år. 2. holdets ambition er oprykning til serie 4.
Hvis der stadig er så mange spillere næste sæson, oprettes der evt et serie 6 hold eller et 7-mands hold. Hiv derfor stadig gerne nye medlemmer til klubben alle mand.
De bedste spillere udtages, hvis de har betalt kontingent og deltager i træningen. Det er dog nok at træne 1 gang om ugen, eftersom nogle er forhindret i at deltage begge dage. Der skelnes derfor ikke mellem de som træner begge dage, og dem der kommer den ene dag. Det er naturligvis optimalt, hvis man kommer begge dage. Kommer man ikke nogen af dagene kommer man bagerst i køen.
Der meldes afbud til træneren, hvis man er forhindret. Både på 1. og 2. hold så det er nemmere for trænerne at planlægge en træning.
Træningen deles som udgangspunkt op hver tirsdag mellem 1. og 2. hold. Det gælder ikke hele træningen men dele af den. Kan man kun træne én gang på en uge, så kom helst tirsdag.
Meld klart ud om skader til trænerne så de kan udtage folk der er helt friske. Det gør arbejdet nemmere for trænerne så de kan få sat et hold til kampene. Er man i tvivl så meld hellere afbud så man kan komme sig helt.
Har man en kommentar til ovenstående så snak med træneren eller anføreren for de givne hold. Så kan man eventuelt få en nærmere forklaring, hvis man har behov for det.
Udmelding til klubbens medlemmer
– hvis det godkendes af bestyrrelsen
1.holdets ambition er at blive i serie 3 i år. 2. holdets ambition er oprykning til serie 4.
Hvis der stadig er så mange spillere næste sæson, oprettes der evt et serie 6 hold eller et 7-mands hold. Hiv derfor stadig gerne nye medlemmer til klubben alle mand.
De bedste spillere udtages, hvis de har betalt kontingent og deltager i træningen. Det er dog nok at træne 1 gang om ugen, eftersom nogle er forhindret i at deltage begge dage. Der skelnes derfor ikke mellem de som træner begge dage, og dem der kommer den ene dag. Det er naturligvis optimalt, hvis man kommer begge dage. Kommer man ikke nogen af dagene kommer man bagerst i køen.
Der meldes afbud til træneren, hvis man er forhindret. Både på 1. og 2. hold så det er nemmere for trænerne at planlægge en træning.
Træningen deles som udgangspunkt op hver tirsdag mellem 1. og 2. hold. Det gælder ikke hele træningen men dele af den. Kan man kun træne én gang på en uge, så kom helst tirsdag.
Meld klart ud om skader til trænerne så de kan udtage folk der er helt friske. Det gør arbejdet nemmere for trænerne så de kan få sat et hold til kampene. Er man i tvivl så meld hellere afbud så man kan komme sig helt.
Har man en kommentar til ovenstående så snak med træneren eller anføreren for de givne hold. Så kan man eventuelt få en nærmere forklaring, hvis man har behov for det.
herminator- Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08
Sv: udmelding fra trænere og bestyrelse
Bliver der så ligefrem offentliggjort en 1 & 2 holds trup eller er det bare lidt på gefuhlen hver tirsdag træning bliver opdelt?
Lasse- Antal indlæg : 29
Registration date : 06/02/09
Jeg tror det vi blev enige om (trænerne må rette mig her, hvis det forholder sig anderledes), at opdelingen bliver fifty-fifty i forhold til antallet af spillere til træning og at trænerne står for opdelingen. Dvs at hvis der f.eks. er en overrepræsentation af spillere til træning, der regnes for en del af 1.holdstruppen vil nogle af disse komme til at træne med "2.holdet" og omvendt, således der f.eks. ikke kommer til at stå 20 mand i den ene ende og 8 i den anden. Opdelingen til træning vil altså blive lavet på baggrund af trænernes opfattelse af hvem der er 1.holds- og 2-holdsspillere, men vil ikke nødvendigvis afspejle de faktiske trupper. Hvis man er i tvivl om hvor man står i forhold til holdene er det en god ide at tage en snak med de pågældende trænere.
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Synes godt jeg kan slutte mig til Asgers kommentar til dit spørgsmål. De øvrige trænere må rette mig hvis det også er forkert forstået af mig.
Storm- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|