Duks og Geil
4 deltagere
Side 1 af 1
Duks og Geil
Er der en der kan tænkes at have lyst til at fremstille en rutebeskrivelse, således at godtfolk som jeg selv har en chance for at vide hvornår det er tid til at være duks?
Nåh ja, og set i lyset af 2. holdets seneste resultater mener jeg bestemt det ville være på sin plads at der blev fremstillet en topscorer-liste, også, for dette.
Nåh ja, og set i lyset af 2. holdets seneste resultater mener jeg bestemt det ville være på sin plads at der blev fremstillet en topscorer-liste, også, for dette.
Buggi- Antal indlæg : 106
Registration date : 20/02/09
Sv: Duks og Geil
Mht. dukseordningen er der en tråd under forum for alle der hedder Dukseordningen '09 Efterår...
Og ja, synes også 2. holdets stats skal vedligeholdes. Gik fint engang, men ser ikke ud til at være aktivt længere...
Og ja, synes også 2. holdets stats skal vedligeholdes. Gik fint engang, men ser ikke ud til at være aktivt længere...
Jeppe- Antal indlæg : 41
Registration date : 07/03/08
Kører lidt skidt med update af websiden for tiden, da vi har en meget travl webmaster. Mugge har lavet en tråd hvor der er topscorer og diverse for 1. holdet. Måske kan vi få 2. holdets trænere på banen med en lignende.
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Har spurgt razor om jeg kan blive admin, så jeg også kunne styre topscorelisterne m.m men har desværre ikke fået et svar endnu. Men håber på det, for det er nu sjovest med lidt lir.
Som er opdateret.
Som er opdateret.
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Også derfor det er gået i stå. Ikke rigtig været en grund til at skrive det når hjemmesiden alligevel ikke blev opdateret. Måske vi kunne få en melding om efter hvilken kamp der sidst blev opdateret? Så må vi prøve at indsamle oplysningerne.
Storm- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|