F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Duks og Geil

4 deltagere

Go down

Duks og Geil Empty Duks og Geil

Indlæg  Buggi Tirs Okt 06, 2009 10:57 am

Er der en der kan tænkes at have lyst til at fremstille en rutebeskrivelse, således at godtfolk som jeg selv har en chance for at vide hvornår det er tid til at være duks?
Nåh ja, og set i lyset af 2. holdets seneste resultater mener jeg bestemt det ville være på sin plads at der blev fremstillet en topscorer-liste, også, for dette. Cool
Buggi
Buggi

Antal indlæg : 106
Registration date : 20/02/09

Tilbage til toppen Go down

Duks og Geil Empty Sv: Duks og Geil

Indlæg  Jeppe Tirs Okt 06, 2009 11:19 am

Mht. dukseordningen er der en tråd under forum for alle der hedder Dukseordningen '09 Efterår...
Og ja, synes også 2. holdets stats skal vedligeholdes. Gik fint engang, men ser ikke ud til at være aktivt længere...
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 41
Registration date : 07/03/08

Indlæg  Charley Tirs Okt 06, 2009 11:28 am

Kører lidt skidt med update af websiden for tiden, da vi har en meget travl webmaster. Mugge har lavet en tråd hvor der er topscorer og diverse for 1. holdet. Måske kan vi få 2. holdets trænere på banen med en lignende.

Charley

Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08

Indlæg  muggedhino Tirs Okt 06, 2009 3:00 pm

Har spurgt razor om jeg kan blive admin, så jeg også kunne styre topscorelisterne m.m men har desværre ikke fået et svar endnu. Men håber på det, for det er nu sjovest med lidt lir.
Som er opdateret. Laughing
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Indlæg  Storm Tirs Okt 06, 2009 6:20 pm

Også derfor det er gået i stå. Ikke rigtig været en grund til at skrive det når hjemmesiden alligevel ikke blev opdateret. Måske vi kunne få en melding om efter hvilken kamp der sidst blev opdateret? Så må vi prøve at indsamle oplysningerne.

Storm
Gæst

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum