Tilskuere til 2. holdets kamp - plads i biler
4 deltagere
Side 1 af 1
Tilskuere til 2. holdets kamp - plads i biler
Hvis nogen vil med i morgen og støtte 2. holdet, så kan jeg lige fortælle, der er en ekstra bil, hvor der er plads til fire mand. Der er afgang fra klubben kl 15.45. Tror det er en god idé, hvis i skriver jer på i denne tråd, så vi er sikre på folk kan komme med i bilen.
MFS aka storm- Antal indlæg : 187
Registration date : 14/03/08
Sv: Tilskuere til 2. holdets kamp - plads i biler
Hej
Jeg har også en bil, den kører bare først fra klubben 16.10, da jeg lige skal ha fri fra arbejde først.
Bilen vil naturligvis køre retur til klubben efter de tre point, hvor der skal ses landskamp.
Skriv lige hvis der er nogle der skal med.
Rasmus j
Jeg har også en bil, den kører bare først fra klubben 16.10, da jeg lige skal ha fri fra arbejde først.
Bilen vil naturligvis køre retur til klubben efter de tre point, hvor der skal ses landskamp.
Skriv lige hvis der er nogle der skal med.
Rasmus j
Raz_United- Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09
Hep! Jeg er med!
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Vi fylder lige Rasmus' bil først for Tu kører selv derud hvis der ikke er interesse fra mere end fire mand.
Storm- Gæst
Tim, Tabo, Asger, (peter?) kører med rasmus fra klubben kl. 16.10. Hvis der er flere der skal med skal vi have Tu til at komme forbi klubben.
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Hej igen.
Tror vi skal ha fat i en bil mere, for jeg tager også Christian Bank med.
I øvrigt bliver det først 16.30 vi kører fra klubben.
Tror vi skal ha fat i en bil mere, for jeg tager også Christian Bank med.
I øvrigt bliver det først 16.30 vi kører fra klubben.
Status er pt at følgende kører:
Herman
Robert
Niels
To spillere kommer selv derud - dvs til de tre biler er vi 12 mand. Så der skulle også gerne være 3 pladser at finde.
Det får jeg til, at der må være to pladser tilbage når man tager ovennævnte i betragtning. Hvis der kommer flere tilmeldinger end det kommer Tu. Ellers tror jeg vi har pladser nok.
Herman
Robert
Niels
To spillere kommer selv derud - dvs til de tre biler er vi 12 mand. Så der skulle også gerne være 3 pladser at finde.
Det får jeg til, at der må være to pladser tilbage når man tager ovennævnte i betragtning. Hvis der kommer flere tilmeldinger end det kommer Tu. Ellers tror jeg vi har pladser nok.
Storm- Gæst
Men hvem skal så køre med os kl. 15.45 og hvem kører med rasmus kl. 16.30? for at der er plads til alle!
Hvis nu Asger bare kommer og kører med kl. 15.45 så er der plads til resten kl. 16.30 i rasmus bil
Hvis nu Asger bare kommer og kører med kl. 15.45 så er der plads til resten kl. 16.30 i rasmus bil
Jeg vil gerne med, men kan ikke nå det før 16.30...
Peter P- Gæst
Ok, så er min bil vel fyldt. Peter P, Tabo, Christian Bank o mig selv kører kl. 16.30 fra klubben.
Og tim også. Han kan sagtens være der. Så kører Asger med os andre tidligere
Peter P, Tabo, Christian Bank, rasmus og tim kører kl 16.30 så.
Med os spillere kører Asger kl 15.45. Er der flere der skal med skal de være der kl 15.45. Ud over Asger er der vel plads til to mere.
Med os spillere kører Asger kl 15.45. Er der flere der skal med skal de være der kl 15.45. Ud over Asger er der vel plads til to mere.
Storm- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|