Bødekassefesten program!!
+4
Jæger *Ramos*
Bill
muggedhino
Charley
8 deltagere
Side 1 af 1
Bødekassefesten program!!
Så drenge!
Så er der program for lørdagens vilde udskejelser.
V mødes kl. 15 i klubben og får en enkelt en til halsen.
Kl. 16 står vi alle parate, omklædte og tripper ovre i hallen for at være med i turneringen om at være NB's bedste til indendørs. Der vil blive arrangeret hold når vi mødes i klubben så sørg for at komme til tiden.
Efter turneringen er afgjort og præmier er uddelt, disker Emil og Asger op med fantastisk mad til at tørre den smule af alkoholen ud der nu kan lade sig gøre.
Bagefter bliver der vist træningskamp for landsholdet og der vil også her være konkurrencer med fantastiske præmier. Vi lover at præmierne er noget alle kan bruge på denne dag.
Resten af aftenen vil jeg tro er sløret for de fleste tilstedeværende så derfor ingen grund til at komme ind på denne.
Vel mødt. Det bliver megafedt!!!
Så er der program for lørdagens vilde udskejelser.
V mødes kl. 15 i klubben og får en enkelt en til halsen.
Kl. 16 står vi alle parate, omklædte og tripper ovre i hallen for at være med i turneringen om at være NB's bedste til indendørs. Der vil blive arrangeret hold når vi mødes i klubben så sørg for at komme til tiden.
Efter turneringen er afgjort og præmier er uddelt, disker Emil og Asger op med fantastisk mad til at tørre den smule af alkoholen ud der nu kan lade sig gøre.
Bagefter bliver der vist træningskamp for landsholdet og der vil også her være konkurrencer med fantastiske præmier. Vi lover at præmierne er noget alle kan bruge på denne dag.
Resten af aftenen vil jeg tro er sløret for de fleste tilstedeværende så derfor ingen grund til at komme ind på denne.
Vel mødt. Det bliver megafedt!!!
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Sv: Bødekassefesten program!!
For alle os som er skadet, vil poker bordet blive åbnet og klar til indstats, imens de andre spiller bold.
Skriv lige her hvem der er klar på det.
1. Muggedhino
Skriv lige her hvem der er klar på det.
1. Muggedhino
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Der bliver selvfølgelig også lidt præmier til pokerbordet ud over det i selv aftaler.
Jeg finder først ud af om jeg stadig er skadet på lørdag, men hvis det mod forventning skulle ske at jeg er klar så bliver jeg skadet efter maks 5 minutter alligevel
Bill- Antal indlæg : 113
Registration date : 10/11/07
KOngeaften
Jeg kommer først ved 16 tiden! Men kan ikke spille, selvom jeg er begyndt at kunne se fremgang med min lorte ankel !!!!
Jæger *Ramos*- Antal indlæg : 54
Registration date : 02/04/09
Hvis i ikke kan spille, og ikke har lyst til poker, skal der bruges dommere, drukkenbolte og en Pejs til indendørs. Så kom endelig frisk, der vil være øl på sidelinien...
Casper Amby Pedersen- Antal indlæg : 180
Registration date : 24/05/08
Kan være jeg bare skal spille 7 kabale
Hvor mange er vi til fest?
Hvor mange er vi til fest?
Så vidt jeg har styr på er det nok lidt over 25
Har det som om jeg var en lille knejt og idag var den 24 december
Snart må jeg åbne min første julegave
Snart må jeg åbne min første julegave
Er der gratis gaver i Bilka
Lavet om til jysk.
Passer mig glimrende, meget tættere på og ikke så mange mennesker.
Passer mig glimrende, meget tættere på og ikke så mange mennesker.
Oh god im drunk
Hej drenge
Håber sgu det var en god fest i går, har lige været forbi klubben med noget til generalforsamlingen på tirsdag. Og det ser ikke for godt ud, døren (eller resterne af den) var ikke låst og der stod en tøm pengekasse i baren. Men klubben ødelægger jo heller ikke sig selv.
Håber sgu det var en god fest i går, har lige været forbi klubben med noget til generalforsamlingen på tirsdag. Og det ser ikke for godt ud, døren (eller resterne af den) var ikke låst og der stod en tøm pengekasse i baren. Men klubben ødelægger jo heller ikke sig selv.
Søjberg- Antal indlæg : 159
Registration date : 30/05/08
Okay. Det er fandeme skidt. Den smadrede dør er der styr på.
Men resten.. FØJ!!!
Kl. 03.00 tog vi i byen. Og jeg er 110% sikker på jeg låste døren. Så der har været nogle og nakke penge. Vi lod pengekassen stå da der ikke var meget mere end 100-150 kr i og ikke kunne overskue at lukke så Herman ville tage ned og gøre det i dag.
Men så kan vi jo regne ud at der er en der nakker fra klubben igen. Der må sidde en med rimelig dårlig smag i munden hvis det er tilfældet. Godt vi ved hvem der har nøgler.
Men resten.. FØJ!!!
Kl. 03.00 tog vi i byen. Og jeg er 110% sikker på jeg låste døren. Så der har været nogle og nakke penge. Vi lod pengekassen stå da der ikke var meget mere end 100-150 kr i og ikke kunne overskue at lukke så Herman ville tage ned og gøre det i dag.
Men så kan vi jo regne ud at der er en der nakker fra klubben igen. Der må sidde en med rimelig dårlig smag i munden hvis det er tilfældet. Godt vi ved hvem der har nøgler.
Ved nærmere eftertanke.
Vi bankede næsten alle pengene da vi gik. Synes bare der burde være over 100 kr der i. Men ikke sikkert. Herman tjekker op på om regnskabet stemmer.
Synes bare stadig det er mærkeligt at døren ikke er låst. Er rimelig meget sikker på jeg låste og tjekkede at døren var låst. Men skal ikke udelukke noget da jeg havde fået en lille en til halsen.
Vi bankede næsten alle pengene da vi gik. Synes bare der burde være over 100 kr der i. Men ikke sikkert. Herman tjekker op på om regnskabet stemmer.
Synes bare stadig det er mærkeligt at døren ikke er låst. Er rimelig meget sikker på jeg låste og tjekkede at døren var låst. Men skal ikke udelukke noget da jeg havde fået en lille en til halsen.
Jeg var oppe for at hente min cykel+taske ved 13-tiden i dag. Døren var låst da jeg kom og jeg låste også efter mig da jeg gik...
Jeg lagde ikke mærke til pengekassen, da jeg kun var hurtigt inde og hente mine ting...
Jeg lagde ikke mærke til pengekassen, da jeg kun var hurtigt inde og hente mine ting...
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Jeg var også oppe og hente min cykel og min taske i dag ved 14-tiden.
Der var låst og jeg låste efter mig. Men lagde heller ikke mærke til pengekassen, kun at døren faldt mere og mere fra hinanden.
Der var låst og jeg låste efter mig. Men lagde heller ikke mærke til pengekassen, kun at døren faldt mere og mere fra hinanden.
Emil- Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08
Så må gåden nærmest være løst. En af jer må have glemt at låse. Og vi har banket alle pengene i går. Tror ikke der er grund til bekymring.
Jeg har snakket med kenneth for at høre hvornår han var i klubben. Det var han ved 12-tiden, altså før Emil og jeg har været oppe for at hente vores ting..
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Hvis der ikke mangler noget, er der muligt at der ikke blev låst lørdag nat. Vi var jo rimelig stive da vi gik....
Emil- Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|