Oprydning efter bødekassefest
4 deltagere
Side 1 af 1
Oprydning efter bødekassefest
Jeg går ikke ud fra at der er blevet rydet op efter festen i lørdags endnu, men hvis der er så skriv lige her...
Ellers vil jeg opfordre ALLE der var med til festen at komme og give hånd med oprydningen tirsdag kl 16 og frem til generalforsamlingen starter. Og der blev sagt ALLE... Hvis vi er mange tager det ikke lang tid...
Ellers vil jeg opfordre ALLE der var med til festen at komme og give hånd med oprydningen tirsdag kl 16 og frem til generalforsamlingen starter. Og der blev sagt ALLE... Hvis vi er mange tager det ikke lang tid...
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Sv: Oprydning efter bødekassefest
tabo,smith,crip og jeg var der nede igår! Vi har gjort rent! Mangler kun at blive vasket gulv! Hvilket bliver gjort af vores rengøringsdame!
Jæger *Ramos*- Antal indlæg : 54
Registration date : 02/04/09
Vi har vasket det en gang, men tvivler på det er nok.. Så vidt jeg lige kan regne ud, skulle hun være deroppe idag, så håber vi kan holde generalforsamling i et helt rent klubhus.. Men tak til jer der kom og hjalp, havde frygtet det værste da jeg stod alene klokken 15 Ses i morgen!!
Casper Amby Pedersen- Antal indlæg : 180
Registration date : 24/05/08
Stort klap på skulderen til jer! Beklager at jeg ikke selv var med til oprydningen...
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Smukt Tapo Smith Nico og Crip.
Jeg er først ved at være menneske igen nu her. Fanme godt der er 12 dage til næste tamtam...
Jeg er først ved at være menneske igen nu her. Fanme godt der er 12 dage til næste tamtam...
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Lignende emner
» Oprydning efter julefrokosten
» oprydning efter sommerfesten
» Ingen oprydning i klubben efter festen:(
» Oprydning!
» oprydning efter sommerfesten
» Ingen oprydning i klubben efter festen:(
» Oprydning!
Side 1 af 1
Forumtilladelser: