F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Frixters testimonial

5 deltagere

Go down

Frixters testimonial Empty Frixters testimonial

Indlæg  muggedhino Ons Maj 07, 2008 8:27 pm

Lørdag d. 17/5-08 er der indbudt til Frixters farvel kamp. På MaraKatrinebjerg.

Dagen vil starte med en opvarmningskamp 1. holdet skal møde VRI kl 13.15 Kom og støt holdet på vej mod serie 4.

Hovedkampen NB 93 v Stautrup IF kl 15.15
2. holdet skal møde topholdet kom og se Stautrup få ødelagt deres sejrsstime.
Det er sidste chance for at se Frixter lave en salto efter et hovedstøds mål eller det velkendte bananskud. Twisted Evil

Hvis vejret tillader det vil der være mulighed for at købe en pølse eller to fra den verdensberømte NB grill.
Øl og vand er er også til salg.

Så hiv konen med eller lad hende blive der hjemme. Bare DU kommer til forårets arrangement. Efter de 2 kampe forsætter festlighederne i klubbens lokaler. Hvor Frixter endelig vil fortælle hemmelighederne bag forsvindingsnummeret og gå total kold det mest umulige sted.[b] Surprised
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Tilbage til toppen Go down

Frixters testimonial Empty Genialt!

Indlæg  Böhme Tors Maj 08, 2008 7:06 pm

En testimonail med tilhørende forsvindingsnummer! Det er jo genialt! Nu er jeg meget træt af ikke at kunne snuppe cyklen op til katrinebjerg!

Held og lykke til Frixter i fremtiden. Kan man så antage at han heller ikke rykker ud for old boys?

Håber dog at vi får ham at se til julefrokosten også i fremtiden, hvor han passende kan vise sit 'jeg drikker lige fire hundrede fisk mens jeg giver folk kåringer og så går jeg kold oveni et pålægsbord' trick! Det var nu også en legendarisk ting! Lige indtil Krell syntes det var bedst at rive en sovende Frixter helt rundt....
Böhme
Böhme

Antal indlæg : 128
Registration date : 11/11/07

Frixters testimonial Empty Sv: Frixters testimonial

Indlæg  muggedhino Lør Maj 10, 2008 11:42 am

Kunne være fedt hvis vores sponsor også kom og viste flaget denne dag, så de også kan blive hyldet.
muggedhino
muggedhino

Indlæg  Duddi Ons Maj 14, 2008 3:05 pm

mafioser er ikke meget en sådan bevågenhed Cool
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Indlæg  muggedhino Tors Maj 15, 2008 4:42 pm

Er der nogen der får fat i Loh? Og nogle af de andre fra alderdomshjemmet.

Der skal da komme nogle af de gamle gutter
muggedhino
muggedhino

Indlæg  Duddi Tors Maj 15, 2008 10:53 pm

jeg prøver at ringe til Frixter, han er næsten altid klar pirat
Duddi
Duddi

Indlæg  kabel Tors Maj 15, 2008 11:34 pm

Det er stærkt Duddi. Så ringer jeg efter Svenne og Per Skraparm. Det store ansvar tager jeg på mig.
kabel
kabel

Antal indlæg : 89
Registration date : 05/05/08

Indlæg  Duddi Fre Maj 16, 2008 3:22 pm

Er der nogen der har nummeret på Kaiser Question
Duddi
Duddi

Indlæg  frixter Fre Maj 16, 2008 8:27 pm

Jeg spiller kun, såfremt Bjarke Baglinie og Jochumsen er med....
frixter
frixter

Antal indlæg : 15

http://www.kankkevækkesefterintagelseafalkohol.dk

Indlæg  Böhme Fre Maj 16, 2008 9:13 pm

Stiller brødrene Williams op til begivenheden?

Og hvad med ham målmanden der kun ville bruge en arm som Thorben engang havde taget med...?
Han var i det mindste mand nok til at tage et par mål på sin kappe.....
Böhme
Böhme

Antal indlæg : 128

Frixters testimonial Empty Testimonial

Indlæg  sove Han Man Maj 19, 2008 2:51 pm

Først og fremmest MANGE MANGE TAK for en forrygende lørdag! Jeg var rørt i mit gamle hjerte, da jeg ankom og så banner og glade, halvfulde NB'ere - det var sgu STORT!

Så til det mere alvorlige - nemlig Houdini-forsvindingsnummeret, nu skal i bare høre.

Det man gør er, at sørge for en masse væske, gerne øl i en lind strøm, som drikkes hurtigt og uden stop. Ikke noget med postevand eller sodavand, det virker nemlig ikke. Så tager man 6-7 hiv af en Keld-hjemmelavet cigaret, propfyldt med gak-gak-tobak. Så bliver man så dejligt rundtosset og kurven for aftenen er nedadgående. Dernæst sætter man sig op i baren, og lader sig rive med af nogle kække unge drenge, som er gået over til sprutten. Dette skal man naturligvis deltage i. Først drikkes det rent som shots og dernæst blandet op med noget skrækkeligt sukkerholdigt boblevand. Vigtigst er det, er der er ALT for meget sprut i. Øllene skal naturligvis stadig indtages med lynets hast. Så tager man igen 6-7 hiv af den forbudte tobak, hvorefter man sætter sig til pokerbordet, for nu skal der satme spilles hassard. Man kan på dette tidspunkt ikke rigtig se forskel på klør to og ruder es, så man skynder sig at gå ALL IN og tabe alle sine chips på rekordtid.
Nu er man træt... Meget træt... Øllene smager ikke godt, cigaretterne smager af bæ, gak-gak tobakken har gjort én paranoid og skitzofren på ingen tid. Man skal væk, hurtigt væk og øjenlågene er tunge som bly. Hvad gør man? Man vil lave en afledningsmanøvre og tager sig en lille lur ved pokerbordet. Mens de andre spiller videre tror de man sover, men det gør man slet ikke. Man planlægger sin flugt, flugten fra Alcatrez begynder. Jeg spiller fuld tænker man, så kommer hjælpen nok. Og ganske rigtigt. Hjælpen kom i skikkelse af Krog og Kenneth (har jeg fået fortalt...) og de bærer én ud fra lokalet uden nogen ser det. Houdinis forsvindingsnummer er igen gentaget med stor succes!
Man vågner på en sofa, mener man havde en aftale med Krog om, at man skulle forsvinde hjem på hans sofa, men dette synes ikke at være tilfældet. Nå, man vågner med bræk smag i kæften, det fine tøj er krøllet, håret stritter og man skal pisse HELT VILDT! Men man ved ikke vor man er??!! Kigger ud af vinduet, men dette bliver man ikke klogere af. Man åbner hoveddøren og kigger på navneskiltet og det første navn, der rammer ens øjne er navnet "Peter Pung". Man tænker det her er ikke godt og man mærker kortvarigt på sit anus, om der er sket ubehagelige ting i løbet af natten. Det synes ikke at være tilfældet og øjnene glider videre ned over navneskiltet. Her støder man på navnene "Peter Pilgaard" og "Kenneth Søiberg" og pludselig falder brikkerne på plads... Man er altså blevet hjulper til sit forsvindingsnummer, og endestationen var deres lejlighed (tak for husly drenge!!). Nå, men man skal stadig pisse HELT VILDT og man famler i blinde efter toiletter og endelig finder man det. Man åbner døren, og den første dråbe urin har forladt urinrøret, men hvad ser man, da man kommer ud på toiletter?? En sovende Peter Pilgaard med bukserne nede om hælene??!! Ikke et kønt syn kan jeg fortælle. Man rusker i ham og han vågner fra sin tranceagtige tilstand og bevæger sig ind på sit værelse. Endelig kan man pisse og komme videre i sit liv - videre til en skøn søndag med børn og familiebesøg...... Mens man sidder og er ved at brække sig over frokosten tænker man tilbage på dagen før, hvor man scorede et pragtmål, måtte (som sædvanlig) udgå med en ny skade, skulle ha' scoret en mere, men alt i alt var man bare taknemmelig for opmærksomheden og glad for at være "hjemme igen".

DET VAR EN FANTASTISK DAG DRENGE (selvom den var noget kort...)

Hilsen Frixter aka "KING FOR A DAY, FOOL FOR A LIFETIME"

sove Han
Gæst

Indlæg  Duddi Man Maj 19, 2008 5:09 pm

ingen over, ingen ved siden af, Frixter du ka det pis!!! tak for en go´aften lol!
Duddi
Duddi

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum