Indendørs (næste år)
3 deltagere
Side 1 af 1
Indendørs (næste år)
Til den brede information vil jeg blot sige at når der kommer tid til at booke indendørsbaner næste år, kan det være en god ide at gå igennem AUS i stedet for kommunen.
www.Aus.dk - Se under aktivitetsforening
Mit kollegium har netop fået ugentlig haltid hver søndag 19.00 - 21.00 fra d. 1.12 til medio marts for den nette sum af 1400 kroner samlet for alle tiderne. Godt nok ligger hallen lidt langt ude (I Risskov - men det er ik' noget problem, da kollegiet også ligger der), men vi var meget sent ude og er man ude i bedre tid, kan man helt sikkert få bedre tider/haller osv. Bare så vi er opmærksomme på det til næste år, at det også er en mulighed.
/the king of information
www.Aus.dk - Se under aktivitetsforening
Mit kollegium har netop fået ugentlig haltid hver søndag 19.00 - 21.00 fra d. 1.12 til medio marts for den nette sum af 1400 kroner samlet for alle tiderne. Godt nok ligger hallen lidt langt ude (I Risskov - men det er ik' noget problem, da kollegiet også ligger der), men vi var meget sent ude og er man ude i bedre tid, kan man helt sikkert få bedre tider/haller osv. Bare så vi er opmærksomme på det til næste år, at det også er en mulighed.
/the king of information
Lasse- Antal indlæg : 29
Registration date : 06/02/09
Sv: Indendørs (næste år)
Det lyder da som noget, der skal overvejes.
Er det en hel hal?
Er det en hel hal?
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Sv: Indendørs (næste år)
AUS har adgang til flere forskellige haller, så det afhænger nok lidt af hvor god tid vi er ude og hvor mange vi er, men vi har ihvertfald fået adgang til den store hal ved Risskov skole (kun os i to timer) hvor der er mulighed for bander og indendørs i "rigtig størrelse".
Men ja, det er en hel hal og hylende billigt.
Men ja, det er en hel hal og hylende billigt.
Lasse- Antal indlæg : 29
Registration date : 06/02/09
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|