F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Klager Klager Klager og Klager

4 deltagere

Go down

Klager Klager Klager og Klager Empty Klager Klager Klager og Klager

Indlæg  jbs1992 Søn Nov 29, 2009 9:55 pm

Hej
Jeg blevet ringet op af ikke mindre end 5 udlejere i dag, som kom med diverse klager. Vi får en chance mere ellers går de til udlejeren.
Vi skal have sat en begrænser på musikanlægget, der skal hænges en seddel op i opgangene mindste en uge før og ikke dagen før. Derudover er der blevet smadret flasker.
Dette er absolut sidste chance. Så hvis i er interresseret i at beholde klublokalerne skal der ske ændringer.

Hilsen Jonas, tidligere formand

jbs1992

Antal indlæg : 40
Registration date : 24/02/08

Tilbage til toppen Go down

Klager Klager Klager og Klager Empty Sv: Klager Klager Klager og Klager

Indlæg  Peter Man Nov 30, 2009 9:22 pm

Peter
Peter

Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07

Indlæg  Emil Man Nov 30, 2009 10:42 pm

Som vi snakkede om til general forsamlingen er der vist ingen vej uden om, at skulle finde nye lokaler der er billigere og hvor vi ikke generer naboer.

Lejemålet af det første link er billigt. Spørgsmålet er om der er overboere. Det kunne godt se sådan ud. Men hvis der ikke er, kunne det være perfekt.

Lejemålet på det andet link er for dyrt tror jeg og også meget stort.

På samme side er der også http://www.olavdelinde.dk/Alle_lejemål_i_Århus.aspx?ID=207&PID=345&Action=1&NewsId=447&currentPage=2

Det er billigere end hvad vi sidder i nu og det ser ikke ud til at der er naboer eller overboere.

Det vil jeg gerne undersøge.
Emil
Emil

Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08

Indlæg  Peter Tirs Dec 01, 2009 12:33 am

Lejemålet på det andet link kan deles op i to, hvis jeg forstår det rigtigt....men det skal selvfølgelig undersøges.
Peter
Peter

Indlæg  herminator Tirs Dec 01, 2009 2:20 am

husk at ligge 25% oveni prisen når i kigger (moms)
duddi og jeg tager op og kigger på denne i morgen eftermiddag
http://www.olavdelinde.dk/Alle_lejemål_i_Århus.aspx?ID=207&PID=345&Action=1&NewsId=477
prisen er høj men måske kan den forhandles
herminator
herminator

Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08

Indlæg  jbs1992 Ons Dec 02, 2009 12:38 am

Ikke at jeg skal blande mig for meget, men jeg kan ikke forstå at i ikke prøver at få det til at fungere der hvor vi er. For sat en begrænser på anlægget og sat sedler op i opgangene. Sæt en sedle op for et halvt år. Vi ved jo at der som udgangspunkt er gang i den hver lørdag. Så skriv det. Så er problemet ikke størrere. Vi får jo ikke bedre lokaler. Mega fed bar, pool, dart og køkken. Vi får aldrig en bar som den vi har, og det kommer til at koste penge at starte et nyt sted + indskud som plejer at være 6 måneders husleje.
Der kan være et økonomisk perspektiv i det på lang sigt, som gør at i/vi er tvunget til det.

jbs1992

Antal indlæg : 40
Registration date : 24/02/08

Indlæg  Peter Ons Dec 02, 2009 9:33 pm

Hehe...fedt nok bare at sætte en seddel op for hver lørdag det næste halve år. Det tror jeg sgu heller ikke, vi får ros for.
Men ideen med at flytte er ikke kun pga. naboer. Hvis vi kunne spare et par tusinde på huslejen i måneden (som folk der deltog i generalforsamlingen ved, at vi snakkede om Smile ) vil indskuddet stort set være betalt hjem det første år. Men det er rigtigt, at der er et engangsbeløb, der kommer til at gøre ondt.
Men jeg mener ikke, det behøver, at være så svært at få en fed bar et andet sted. Det er jo ikke umuligt at flytte dartskiven og poolbordet med.
Peter
Peter

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum