F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Møgsvin!!!

4 deltagere

Go down

Møgsvin!!! Empty Møgsvin!!!

Indlæg  Duddi Tirs Maj 18, 2010 11:35 am

Jeg ved ikke lige hvad det er i har gang i med jeres nye spillerdragte der ligger fra weekenden, smurt ind i mudder og forpester lokalerne, i er simpelthen nogle MØGSVIN!!!
Der må være en anføre der kan træde lidt i karakter og uddelegere nogle opgaver. Det er ikke Mugges job at opdrage jer eller få jeres tøj vasket. No .
Det kan ikke passe at en eller flere af jer spillere ikke bare i en enkelt weekend kan tage tøjet med hjem og vaske det.
Ikke nok med at vores sponsor er med til at bygge vores bar, men der skal åbenbart også tages PIS på ham, med at eflerlade sådan en møgdynge af tøj foran næsen på ham, for rigtig at vise respekt, STRAM OP!!!

Sidst rettet af Duddi Tirs Maj 18, 2010 11:48 am, rettet i alt 3 gange
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Tilbage til toppen Go down

Møgsvin!!! Empty Sv: Møgsvin!!!

Indlæg  Duddi Tirs Maj 18, 2010 11:39 am

...imens Keld, Ulf og jeg gik og byggede bar i stanken fra jeres tøj igår, vaskede vi det os for jer, hvilket tog 4 timer! Regningen for dette job er en aften med fri bar i klubben til de tre Herre, betalt af jeres bødekasse!!! FAKTUM!
Duddi
Duddi

Indlæg  Kenneth Viking Hansen Tirs Maj 18, 2010 3:29 pm

I må vel snakke med vedkommende fra førsteholdet som havde fået til ansvar at vaske det tøj... Men ja, jeg kan kun give dig ret i at det er træls at gå og rydde op efter alle mulige andre.

Men jeg kan nu også huske at jeg måtte ryde hele klubben op alene efter nogle af jer havde spillet en pokertournering for en måned siden. Der var ellers blevet lovet oprydning. Det tog altså pænt mere tid end 4 timer at gøre en total svindet klub med bræk på toilettet rent til fest.... Så pas nu på med at kaste med de store sten hvis man selv har ruder i sit hus.

Men tager hatten af for jeres arbejde med lokalerne og så må folk lige tage deres selvdisiplin med, når de tager i klubben.
Kenneth Viking Hansen
Kenneth Viking Hansen

Antal indlæg : 125
Registration date : 26/03/09

Indlæg  herminator Tirs Maj 18, 2010 11:24 pm

jeg vil give duddi ret, men derfor kan vi godt tale pænt sammen !!!!!

det er hvert enkelt hold der selv har ansvar for at vaske tøjet efter brug Shocked
vi har ikke nogen der ansat til at vaske tøj Sad

der er blevet slidt for at gøre vaskerummet klart hurtigtst muligt
og nu skulle det vist nok være brugbart cheers
så brug det !!!!!!!!!!!!!!
herminator
herminator

Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08

Indlæg  Duddi Tors Maj 20, 2010 8:47 pm

...Viking jeg kan også huske at jeg i sensommeren 06 skulle rydde op efter en omgang nøglering spil hvor de lå blod og legemsdele tværet ud over hele gulvet og der hang vragdele fra motorcykler på væggene, som jeg måtte tørre ned med ægte menneskehud fra de paterede spastikkere som vi opbevarede i baglokalerne på det tidspunkt, fordi vi ikke havde nogle rene viskestykker.
jeg ved bare at når jeg endelig har tid til at udbedre vores nye klub, så skal det ikke ske ved at rydde op efter en flok møgforkælede børn som ikke kan finde ud af at vaske tøj, og i stedet lader det ligge og stinke i hele klubben. Jeg har andre kammerater der kan bruge min hjælp i stedet. Det er jo simpelthen for dumt
Duddi
Duddi

Møgsvin!!! Empty .

Indlæg  . Lør Maj 22, 2010 3:27 pm

Sikke en tone, sure mand! pig

.
Gæst

Indlæg  Ceni Krogh Fre Maj 28, 2010 5:11 pm

Hårde ord at kalde hinnaden for MØGSVIN og MØG FORKÆLEDE BØRN!!

Faktum er vel at der var noget der gik galt i aftale med at vaske tøjet! Jeg hørte hvertfald ingen ting om vi selv skulle gøre det!!

Men så må vi FORKÆLEDE MØGSVIN jo høre bedre efter! Lyder til du kan lide dine klub kammerater!
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: