F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Indflydningsfest d. 11/6 (vm starter)

5 deltagere

Go down

Indflydningsfest d. 11/6 (vm starter) Empty Indflydningsfest d. 11/6 (vm starter)

Indlæg  Raz_United Søn Maj 23, 2010 5:41 pm

Dagen nærmers sig med spæde skridt, dagen hvor VORES allesammen’s nye klub skal indvies.

Og hvad er mere nærliggende end officielt at åbne klubben samme dag som sommerens helt store begivenhed, VM, åbner. Det er derfor med stor glæde at bestyrelsen og de mange der har lagt et arbejde i at få indrette de ny lokaler, kan invitere til housewarming/dødsdruk/indflytningsfest fredag d. 11/6.

Vi satser på at det er en flot solskinsdag, så der vil naturligvis blive tændt op i grillen, og baren åbner allerede kl. 12.00. Kl. 16.00 spiller Sydafrika og Mexico åbningskamp, inden de første verdensmestre nogensinde Uruguay møder de regerende sølvvindere Les Bleu kl. 20.30.
Yderligere information følger...

Tilmelding kan ske Her , eller på Facebookgruppen NB 93 , eller i Baren,,,, gogogo

Der skal til slut lyde en stor tak til alle de, der har givet en hånd med både i den gamle og den nye klub på det sidste.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Raz_United
Raz_United

Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09

Tilbage til toppen Go down

Indflydningsfest d. 11/6 (vm starter) Empty Sv: Indflydningsfest d. 11/6 (vm starter)

Indlæg  Asger Man Maj 24, 2010 10:30 pm

Det er da fantastisk!

Jeg er i DK i ugen d. 7. til d. 14. og regner med at kigge forbi århus i weekenden.
Jeg kommer selvfølgelig til invielsen (eller indflydelsen??) af de nye lokaler om fredagen.

Er der evt. nogen der kan låne mig en sofa eller lign.? (bare rolig, jeg regner ikke med at det bliver i bedste Frixter/Houdini stil)

Asger
Asger
Asger

Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08

Indflydningsfest d. 11/6 (vm starter) Empty Sv: Indflydningsfest d. 11/6 (vm starter)

Indlæg  Raz_United Tirs Jun 08, 2010 12:00 am

Hej der ude.
Husk at det er på fredag vi indvier klubben. Kom glad:-)
Bestyrelsen
Raz_United
Raz_United

Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09

Indlæg  Peter Ons Jun 09, 2010 8:38 pm

Ja, jeg er selvfølgelig klar. Prins Henrik har jo fødselsdag den dag, så der er mange ting, der skal fejres.
Peter
Peter

Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07

Indlæg  Bill Fre Jun 11, 2010 1:48 pm

Kommer også og tager en kammerat med

Bill

Antal indlæg : 113
Registration date : 10/11/07

Indlæg  herminator Man Jun 14, 2010 1:06 am

fed fest jeg tror vi var en 40-50 stykker i klubben
klubben blev tømt for øl men bare roligt der er fyldt op igen drunken
så er klubben vist indviet cheers
herminator
herminator

Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum