F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu skal vi have klubben op at kører

3 deltagere

Go down

Nu skal vi have klubben op at kører Empty Nu skal vi have klubben op at kører

Indlæg  Kenneth Viking Hansen Tors Maj 27, 2010 11:39 pm

I morgen Lørdag d. 29 skal vi have klubben gjort færdig således at indvigelsesfesten kan gå hen og blive en succes.

Derfor skal vi altså lige have folk til at møde op i klubben kl 12 i morgen og send lige budskabet videre. Indtil nu har det være nogle få folk som har gjort en stor indsats for at få tingene til at gå op, men nu må folk altså lige komme ind i kampen.

Vi mødes kl 12 og man behøves ikke kunne banke et søm i for at møde op, alle hænder kan bruges.

Det skal altså siges at hvis folk ikke møder op så bliver der altså ingen fest.... Man behøves ikke kunne arbejde hele dagen, et par timer er helt iorden. SÅ KOM OG DRIK EN ØL OG GIV EN HÅND MED.
Kenneth Viking Hansen
Kenneth Viking Hansen

Antal indlæg : 125
Registration date : 26/03/09

Tilbage til toppen Go down

Nu skal vi have klubben op at kører Empty Sv: Nu skal vi have klubben op at kører

Indlæg  Raz_United Fre Maj 28, 2010 11:22 am

Regner med at jeg kommer forbi, bliver fedt at få de nye lokaler helt klar:-)
Raz_United
Raz_United

Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09

Nu skal vi have klubben op at kører Empty Sv: Nu skal vi have klubben op at kører

Indlæg  Storm Fre Maj 28, 2010 11:40 am

Jeg må desværre lige springe over her i den sidste fase. Skal på ferie i morgen. Glæder mig dog til at se det endelige resultat.

Storm
Gæst

Indlæg  Monza Fre Maj 28, 2010 7:17 pm

jeg kommer lige et par timer. ses

Monza

Antal indlæg : 31
Registration date : 16/12/09

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum