Solstik har ramt NB eller?
4 deltagere
Side 1 af 1
Solstik har ramt NB eller?
Hej drenge.
Hvad sker der, hvorfor var der ikke nogle 1.holdsspillere til træning i dag? Det er da lidt useriøst at ligge til oprykning til serie 2 og med topkamp i weekenden, og så kommer der ikke nogle til træning.
Det samme gælder sådan set også for alle andre. 2.-holdet SKAL vinde de sidste 3 kampe, for at spille om oprykning, så det er på tide at hanke op i sig selv.
Det er da lidt utroligt at der er 20-30 mand til træning på grus, men når det så for alvor gælder i slutningen af en sæson hvor begge hold ligge i toppen, så kommer der kun 10.
Er jeg den eneste der ikke kan se logikken i det, eller har vi alle sammen en utrolig dårlig træningsmoral?
Rasmus
Hvad sker der, hvorfor var der ikke nogle 1.holdsspillere til træning i dag? Det er da lidt useriøst at ligge til oprykning til serie 2 og med topkamp i weekenden, og så kommer der ikke nogle til træning.
Det samme gælder sådan set også for alle andre. 2.-holdet SKAL vinde de sidste 3 kampe, for at spille om oprykning, så det er på tide at hanke op i sig selv.
Det er da lidt utroligt at der er 20-30 mand til træning på grus, men når det så for alvor gælder i slutningen af en sæson hvor begge hold ligge i toppen, så kommer der kun 10.
Er jeg den eneste der ikke kan se logikken i det, eller har vi alle sammen en utrolig dårlig træningsmoral?
Rasmus
Raz_United- Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09
Sv: Solstik har ramt NB eller?
jeg havde tid til at træne den her uge i tirsdags, men der var det aflyst. Set i lyset af eksamen står for døren kan det vel ikke undre at der ikke var så mange - det var ihvertfald nøjagtigt det samme sidste år.
Lasse- Antal indlæg : 29
Registration date : 06/02/09
Tror nærmere det er eksamen/skade stik der har ramt NB!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Nu mødte jeg op til træning i går sammen med tre andre. Det medvirker i hvertfald ikke til at man hiver op i sig selv en anden gang hvor det er lidt presset. Jeg ved godt at mange var ude og se Søften - TST og at 1. holdet er rykket op. Og det er fedt. Men 2. holdet spiller stadig om oprykning, så træningen er sku stadig vigtig. I det mindste kunne træningen være meldt aflyst, så man var fri for at møde op.
Emil- Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08
Jeg er enig Emil..
Men når folk ikke melder afbud til træning så er det vel svært for trænerne at aflyse træningen?!?!
Men når folk ikke melder afbud til træning så er det vel svært for trænerne at aflyse træningen?!?!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Det er vel ikke så svært når de ikke selv kommer.
Emil- Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|