U2 koncert
+2
Charley
Kenneth Viking Hansen
6 deltagere
Side 1 af 1
U2 koncert
Hey folkens.
Nu har vi fået muligheden for at komme ud og arbejde en stor del af klubbens gæld af og ovenikøbet få omkring 40 min af u2's udsolgte koncert med oven i hatten.
Vi har egentligt fået muligheden for at komme 2 dage.
1: Sætte scene op lørdag d. 14.08.10 kl. 09.00 - 19.00. Afgang fra Århus kl. 07.30. ( Dette er dog dagen efter vores sommerfest så dette bliver nok ikke aktuelt )
2:Tage scene ned: mandag d. 16.08.10 kl. 22.30 - 04.00. Afgang fra Århus kl. 18.00.
Derfor skal vi have samlet en masse folk sammen til: Mandag d. 16.08.10 kl. 22.30 - 04.00. Man giver virkelig klubben en stor hånd ved at deltage i dette arrangement, hvor betalingen er skattefri da den bliver udbetalt til en foreningen. Man er meget velkommen til at hive venner med til dette, men det er virkelig vigtigt at folk møder op, da vi ikke vil ødelægge denne forbindelse.
Klubben vil give en aften i klubben med alt betalt som tak for hjælpen til alle dem som deltager, datoen for denne aften kommer senere.
Tilmelding skal ske hurtigst muligt således vi kan meddele hvormange vi bliver.
P.s. Vi skal ikke selv sørge for transport
Nu har vi fået muligheden for at komme ud og arbejde en stor del af klubbens gæld af og ovenikøbet få omkring 40 min af u2's udsolgte koncert med oven i hatten.
Vi har egentligt fået muligheden for at komme 2 dage.
1: Sætte scene op lørdag d. 14.08.10 kl. 09.00 - 19.00. Afgang fra Århus kl. 07.30. ( Dette er dog dagen efter vores sommerfest så dette bliver nok ikke aktuelt )
2:Tage scene ned: mandag d. 16.08.10 kl. 22.30 - 04.00. Afgang fra Århus kl. 18.00.
Derfor skal vi have samlet en masse folk sammen til: Mandag d. 16.08.10 kl. 22.30 - 04.00. Man giver virkelig klubben en stor hånd ved at deltage i dette arrangement, hvor betalingen er skattefri da den bliver udbetalt til en foreningen. Man er meget velkommen til at hive venner med til dette, men det er virkelig vigtigt at folk møder op, da vi ikke vil ødelægge denne forbindelse.
Klubben vil give en aften i klubben med alt betalt som tak for hjælpen til alle dem som deltager, datoen for denne aften kommer senere.
Tilmelding skal ske hurtigst muligt således vi kan meddele hvormange vi bliver.
P.s. Vi skal ikke selv sørge for transport
Sidst rettet af Kenneth Viking Hansen Tirs Aug 03, 2010 12:30 pm, rettet 1 gang
Kenneth Viking Hansen- Antal indlæg : 125
Registration date : 26/03/09
Sv: U2 koncert
Jeg er selvfølgelig total frisk
Kenneth Viking Hansen- Antal indlæg : 125
Registration date : 26/03/09
Don Davidsen tilbyder også sin arbejdskraft...Men så skal Bono fandeme også give en fyraftens bajer..
Don Davi- Gæst
Er selvfølgelig også på. Håber virkelig alle folk tager den her til sig og giver klubben en hånd.
Det vil virkelig give klubben en endnu lysere fremtid. Håber folk forstår hvad deres hjælp denne ene aften kan betyde.
Husk tilmelding er bindende. Måske vil det være en god ide at melde et tidspunkt hvor tilmelding slutter.?
Det vil virkelig give klubben en endnu lysere fremtid. Håber folk forstår hvad deres hjælp denne ene aften kan betyde.
Husk tilmelding er bindende. Måske vil det være en god ide at melde et tidspunkt hvor tilmelding slutter.?
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Hvad kan vi tjene på sådan en opgave?
Jeg skal se om jeg kan ordne mig fri for arbejde tirsdag.. Men vil meget gerne hjælpe!
Jeg skal se om jeg kan ordne mig fri for arbejde tirsdag.. Men vil meget gerne hjælpe!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Jeg er på!!
2 U2 koncerter på 2 dage!
2 U2 koncerter på 2 dage!
Jeg er også på.
Husk at man godt må tage venner med, hvis de er klar på at hjælpe vores klub
Husk at man godt må tage venner med, hvis de er klar på at hjælpe vores klub
Raz_United- Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09
Hej folkens.
Der må sku da være flere der er interesseret i at hjælpe klubben og få en fed oplevelse ud af det.
Til de hjælpende folk, kan det tilføjes at der vil blive afhold et after-"party"-arrangement en fredag eller en lørdag i den kommen tid, hvor der vil være fri bar i klubben.
Bestyrelsen
Der må sku da være flere der er interesseret i at hjælpe klubben og få en fed oplevelse ud af det.
Til de hjælpende folk, kan det tilføjes at der vil blive afhold et after-"party"-arrangement en fredag eller en lørdag i den kommen tid, hvor der vil være fri bar i klubben.
Bestyrelsen
Raz_United- Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09
ENIG, kom nu lige ud af busken drenge!!! 1 dags arbejde dør man ikke af!!
I opstarsfasen da vi lavede det nye klublokale blev der fra flere kanter givet udtryk for at man ikke mente at kunne give noget håndværksmæssigt bidrag, hvilket er helt fint med mig. Nu synes jeg så at der er en gylden mulighed for at byde ind med noget andet som virkelig gavner klubben, nemlig rå muskelkraft, hjæææææææææææææææææælp klubben den ene dag, så lysner det virkeligt for NB
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Jeg er på! Men jeg skal på arbejde kl 6 tirsdag morgen, så smutter så hurtigt det er muligt.
Monza- Antal indlæg : 31
Registration date : 16/12/09
Se Monza. Det er smukt. Det var der en enkelt eller to der nok kunne lære lidt af jer. Tror ikke folk tager skade af at ofre sig for klubben en enkelt nat.
Husk på drenge.. Jo flere vi er jo flere penge får vi!! Vi får 140 i timen pr. deltager.. Så vi skal MANGE afsted!!
Hvornår er sidste tilmelding. Kunne måske være fint at melde ud.
Og kom nu ind i kampen gutter!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og kom nu ind i kampen gutter!!!!!!!!!!!!!!!!!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|