F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træning...

+2
Ceni Krogh
muggedhino
6 deltagere

Go down

Træning... Empty Træning...

Indlæg  muggedhino Tirs Maj 27, 2008 10:49 pm

Her på det sidste har vi ikke været så mange til træning. Fx idag er vi kun 19 mand.
I starten var vi 30.

Jeg kunne godt tænke mig at hører fra folk. Er det dårlig træning? dårlig tidspunkt? hvad er problemet (hvis der er et)

Vi skal tilbage til 30 mand hver gang.
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Tilbage til toppen Go down

Træning... Empty Sv: Træning...

Indlæg  Storm Tirs Maj 27, 2008 11:06 pm

Personligt er jeg der hver gang jeg har muligheden og synes det er en god gang træning vi har. Dejligt der bliver lavet nogle gode øvelser i stedet for at der bare bliver spillet på to mål.

Nogle grunde kunne være:

- Nogle folk prøvede at komme til at begynde med men har måske fundet ud af det ikke var dem.

- Nogle har ikke tid.

- Nogle ønsker måske netop bare at spille på to mål (mindre seriøsitet)

Et par af dem jeg havde med fandt ud af de pt ikke har tiden til at træne.

Nogle bud men et svært spørgsmål at svare på. Også kommet nogle skader på siden sæsonstart. Men personligt synes jeg træningen er super. Tror ikke der er så meget der kan/skal gøres anderledes. Tror det primært er personlige forhold der har betydet at der er lidt færre folk nu end til at begynde med.

Storm
Gæst

Indlæg  Ceni Krogh Tirs Maj 27, 2008 11:32 pm

Syns ogsaa det er rigtig godt og gir storm ret i meget af det han siger..

Nu har jeg ikke slev vaeret saa flittig til traennig de sidste par uger, men der har vaeret bare lige vaeret noget der kom i vejen. Og arbejder jo nat og og tit moeder jeg allerede kl 15 torsdag.

Men personligt syns jeg det er super go traening. Der Blir gaaet til den og ikke de samme sure oevelser hvergang!

Der er altid noegn der syns det er kedeligt at spille firkant, men det skal bare til.. Hvertfald sjovere end at lave inderside aflevringere til hinanden! Men alt skal hellere ikke bare vaere sjovt. Man spillere vel for at blive bedre. Ved godt det "kun" er serie 5, men er hellere ikke sjovt hvis det hele gaar i hat og briller til traening. Og hvis vi kommer i serie 4 skal der ogsaa leveres til traening!

Endelig syns jeg 19 er den del for to serie 5 hold. Tror jeg ikke der er mange der kan prale af. Jeg var hvertfald overrasket over det antal der jeg startede i klubben, er mere end jeg har set foer i andre klubbeer hvertfald!

Jeg gir Mugge 10 med pil op paa den gamle skala!
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08

Indlæg  Casper Amby Pedersen Ons Maj 28, 2008 12:30 am

Vi skal også huske at vi er på vej ind i eksamenstiden!! affraid

Ellers kunne man med fordel skrive til træneren og give besked hvis man ikke kom. Om det skulle være gældende for alle, eller blot et hold, ville så være op til dig. Kunne godt se det irriterende ved at modtage 15 sms inden en træning, men hvis det kan hjælpe dig til bedre planlægning, ser jeg ikke noget problem i at bruge 10 sekunder på en sms til træneren... Som krogh siger, så kræver det bestemt træning hvis seriøsiteten skal holde vand!
Casper Amby Pedersen
Casper Amby Pedersen

Antal indlæg : 180
Registration date : 24/05/08

Indlæg  Hauge Ons Maj 28, 2008 5:30 pm

Stor cadeau til Mugge og Krog for den træning de står for. It's a dirty job, but someone has to do it.
NB har altid været en klub, hvor alle giver et nap med til det, man nu orker.

Det mindste folk kan gøre er vel at møde op, og så lige hjælpe med at slæbe bolde, vand m.m.

Eksamenstid, skader o.s.v. skal selvfølgelig respekteres, men der sidder også nogle smådovne hoveder derude, der bare ikke får snøvlet sig af sted. Kom nu, drengene! cheers

(jeg kommer i øvrigt ikke til træning torsdag) case and point... Rolling Eyes

Til gengæld kridter jeg bane op torsdag eftermiddag.

Ses, lads
Hauge
Hauge

Antal indlæg : 25
Registration date : 22/05/08

Indlæg  Peter Ons Maj 28, 2008 6:21 pm

Perfekt Hauge....jeg var ellers bange for, det var mig, der skulle kridte.

Mht. til de manglende folk til træning kan jeg kun tilslutte mig ovenstående.
Det kan i hvert fald ikke være pga. dårlig træning, for det er både bedre og mere stabilt i år, end det har været i de seneste sæsoner, synes jeg.
Peter
Peter

Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07

Indlæg  Bill Tors Maj 29, 2008 7:33 pm

tilslutter mig også det ovenstående.. syntes det er kanon træning, og for det meste god tænding på hele tiden
syntes sgu også at det afspejler sig i kampene og man kan mærke at vi står sammen som et hold og har fået bedre kendskab til hinanden Smile også dejligt endelig at kunne huske navnene på sine medspillere på banen Razz

Bill

Antal indlæg : 113
Registration date : 10/11/07

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum