Hasle B vs. Kolind/Perstrup IF
2 deltagere
Side 1 af 1
Hasle B vs. Kolind/Perstrup IF
Hej folks.
Tillykke med den geniale sejr i går over åbyhøj, det er høj høj klasse. Hvorfor er der ikke lavet et mindre referat på forum?
Jeg kan se Hasle fucking B møder vores næste modstander Kolind/Perstrup IF i en ret vigtig og afgørende kamp for os, så jeg tænke at jeg ville ud og se den på Ellekjærskolen, hvis der er nogle der vil med. Jeg har en bil, så der er oven i købet transport. Ring eller skriv 60 68 07 85.
Rasmus
Tillykke med den geniale sejr i går over åbyhøj, det er høj høj klasse. Hvorfor er der ikke lavet et mindre referat på forum?
Jeg kan se Hasle fucking B møder vores næste modstander Kolind/Perstrup IF i en ret vigtig og afgørende kamp for os, så jeg tænke at jeg ville ud og se den på Ellekjærskolen, hvis der er nogle der vil med. Jeg har en bil, så der er oven i købet transport. Ring eller skriv 60 68 07 85.
Rasmus
Raz_United- Antal indlæg : 228
Registration date : 14/05/09
Sv: Hasle B vs. Kolind/Perstrup IF
Ville skide gerne have været ude og se den, men ku desværre ikke nå det.
Fortæl fortæl... Hvem vandt og var det fortjent og var de gode?????
Fortæl fortæl... Hvem vandt og var det fortjent og var de gode?????
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Kolind vandt 3-1. Hasle var ellers foran 1-0 men går helt ned i 2. halvleg. Hasle brænder straffe til at komme på 2-2. Fortjent sejr synes jeg.
Storm- Gæst
Fucking lækkert!!!!
Spillede Kolind igen på kontra?
Spillede Kolind igen på kontra?
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Ja, det må man sige. Det var de til gengæld også rigtig gode til. Det gik rigtig stærkt. De tog også hurtigt deres frispark og spillede den meget op til deres front-angriber som derefter lagde den af til midtbanen.
Så havde de også en god fløjspiller med, der driblede en del. Dog et tungt forsvar.
Så havde de også en god fløjspiller med, der driblede en del. Dog et tungt forsvar.
Storm- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|