F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mad lørdag d. 30.

3 deltagere

Go down

Mad lørdag d. 30. Empty Mad lørdag d. 30.

Indlæg  Duddi Fre Okt 29, 2010 12:42 pm

Hvis vi har en idé om hvor mange vi bliver kan jeg godt undersøge hvad det vil koste med en gang chili con´carne ved Gert som har restaurenten på Mølle vangs Allé, men vi skal bestille idag.
Det kunne være en god begyndelse på et samarbejde med en fra lokalområdet som gerne vil hjælpe NB93 i en eller anden form. Vi er en del af de gamle i klubben som har kendt ham længe.
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Tilbage til toppen Go down

Mad lørdag d. 30. Empty Sv: Mad lørdag d. 30.

Indlæg  Ceni Krogh Fre Okt 29, 2010 3:34 pm

On til Gert´s gryder
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08

Indlæg  Peter P Fre Okt 29, 2010 4:27 pm

On

Peter P
Gæst

Indlæg  muggedhino Fre Okt 29, 2010 5:49 pm

Ja gør det!!!

Der er 12 tilmeldt på fjæsbog, ved ikke hvor mange er tilmeldt udover det, men gør det....
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Indlæg  JensTu Fre Okt 29, 2010 5:54 pm

Jeg er med...........

JensTu
Gæst

Mad lørdag d. 30. Empty .

Indlæg  buggiman Fre Okt 29, 2010 10:00 pm

mæj

buggiman
Gæst

Indlæg  Duddi Fre Okt 29, 2010 10:58 pm

For sent, det skulle ha´været bestilt idag. Jeg er ikke på facebook og vidste derfor ikke at der var 12 stk. der havde sagt god for mad. Ved egentlig ikke hvorfor nogle bruger facebook og andre bruger NB´s hjemmeside, jeg synes nu at det ved flere lejligheder har skabt en del forvirring confused confused confused . Er grunden til at vi har denne side, ikke at den anvendes i NB-regi Question Question Question
Duddi
Duddi

Indlæg  muggedhino Lør Okt 30, 2010 12:24 am

Jo!
Svare bare på hvor mange der har tilkendegivet derinde at de kommer, i håb om at få lidt mad.
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Indlæg  Storm Lør Okt 30, 2010 2:00 am

Jo, det kan være lidt forvirrende til tider. Fx kan man som bruger stå til "måske" på et arrangement. Så ved man ikke rigtig hvor mange af "måskeerne" der vil have mad. Så er der nok også nogle, der hverken har meldt sig til på Facebook eller forum, som så dukker op. Nogle af dem, der har meldt sig til på Facebook, kommer også først efter spisetid. I det hele taget lidt bøvlet med bestilling af mad, med mindre vi selv laver noget i klubben. Det er også grunden til det er blevet aflyst denne gang. Der er ikke et reelt overblik over, hvor mange der ønskede at spise i klubben.

I forbindelse med ovenstående så husk nu at få meldt jeg til eller fra til julefrokost. Der skal vi nemlig bestille til antallet af tilmeldte. Betales pr kuvert så kun mad til dem der melder sig til inden mandag.

Tilbage til Facebook/forum. Facebook er smart til at invitere folk til events. Det er en kæmpe fordel. Ulempen er, at alle ikke bruger Facebook. På den anden side er dem, der ikke er på Facebook, aktive her på forum. Så der er fordele/ulemper ved begge ting. Løsningen kan fx være at det kun er tilmelding på forum, der er gældende. Det må vi lige diskutere på bestyrelsesmødet Smile

Storm
Gæst

Indlæg  Duddi Lør Okt 30, 2010 3:01 pm

MÅske Måske Måske!!!??? Hvor svært kan det være at sige om man vil ha´ noget mad. Vi må ikke håbe at der er for mange Måske´er til julefrokosten. Suspect
Mht til at invitere til events så har det faktisk os fungeret rigtigt godt her på hjemmesiden tidligere, jeg ved ikke hvorfor det er bedre at invitere til event på facebook frem for vores egen site, det eneste jeg ved er at det gang på gang forvirrer, at der kører en ekstern debat på et andet forum, som nogle medlemmer ikke er en del af. Når der så ikke er en rød tråd for at kommunikere videre til andre i klubben så har vi situationer som idag hvor vi ingen mad får.
Duddi
Duddi

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum