Elendig dommer
5 deltagere
Side 1 af 1
Elendig dommer
Seriøst... hvem har oplevet sådan en dårlg dommer nogensinde.
er helt chokeret...
Men vi viser høj moral og vinder..
tu tu tuber liga...
er helt chokeret...
Men vi viser høj moral og vinder..
tu tu tuber liga...
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Sv: Elendig dommer
Mugge, jeg NÆGTER at betale for de kort!
(Tak for igår drenge. Det var godt gået på trods af VERDENS MEST VANVITIGE OG INKOMPETENTE DOMMER OVERHOVEDET NOGENSINE FOR EVIGT!)
(Tak for igår drenge. Det var godt gået på trods af VERDENS MEST VANVITIGE OG INKOMPETENTE DOMMER OVERHOVEDET NOGENSINE FOR EVIGT!)
Hauge- Antal indlæg : 25
Registration date : 22/05/08
Vil også vove at komme med den påstand om at det er DEN ringeste dommer i HELE verdenen.
Alle bøder (kort, komme for sent, osv) kan slettes imod den rette form for betaling. (kunne være øl)
Nej de kort der var der igår skal man selvfølgelig i betale for, da alle kunne se det hele var galamatias, lige til den lukket.
Alle bøder (kort, komme for sent, osv) kan slettes imod den rette form for betaling. (kunne være øl)
Nej de kort der var der igår skal man selvfølgelig i betale for, da alle kunne se det hele var galamatias, lige til den lukket.
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Det forekommer mig at Nordbyen hver evigt eneste sæson har en eller to kampe hvor dommeren er et fejlslagent produkt af det østjyske psykiatriske apparat! Jeg begynder at tilslutte mig Bagger teorier om at dommerklubben hver sæson får sig en god griner af at sende en mentalpatient ud til kampene!
Af en eller anden uransasgelig grund er de amerikanske soccer dommere faktisk udmærkede, og ligeledes uforståeligt for en spiller fra danmark så har vi linievogtere på hver eneste kamp, på trods af at det er omtrent serie 5 niveau der spilles... Det er sgu en stor fordel. En svensk spiller fortalte mig at svenskerne bruger vogtere helt ned i øl-ligaerne (=serie 6.2), vi burde få det i DK! Problemet er vel bare at det koster det tre-dobbelte per kamp at spille... JBU har aids... Dommerklubben har mere....
Af en eller anden uransasgelig grund er de amerikanske soccer dommere faktisk udmærkede, og ligeledes uforståeligt for en spiller fra danmark så har vi linievogtere på hver eneste kamp, på trods af at det er omtrent serie 5 niveau der spilles... Det er sgu en stor fordel. En svensk spiller fortalte mig at svenskerne bruger vogtere helt ned i øl-ligaerne (=serie 6.2), vi burde få det i DK! Problemet er vel bare at det koster det tre-dobbelte per kamp at spille... JBU har aids... Dommerklubben har mere....
Böhme- Antal indlæg : 128
Registration date : 11/11/07
Manden i sort var psykisk svækket...
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|