Benskinder
+2
muggedhino
Emil
6 deltagere
Side 1 af 1
Benskinder
Jeg har glemt mine benskinder i går efter kampen. Select, sølvfarvet. Har nogen set dem?
Jeg går jo gerne ind i nøja-tacklinger der takserer til rødt kort, så jeg har brug for dem.
Jeg går jo gerne ind i nøja-tacklinger der takserer til rødt kort, så jeg har brug for dem.
Emil- Antal indlæg : 103
Registration date : 14/03/08
Sv: Benskinder
Emil hvad er nøja-tacklinger
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Nøja er et slang for paranoia. Ifølge fremmedordbogen er paranoia en sindssygdom (med vrangforestillinger). Altså er en nøja-tackling en sindssyg tackling (uden vrangforestillinger).
Det er muligvis det mest velformulerede indlæg på forum siden Kabels berømte 'Er I der?'
Tak til Emil, der desuden får udstillet at Mugge er ved at blive en gammel støder der ikke er med på måden de unge mennesker snakker på nu om dage! Gamle mand! Desuden kan du blot kigge på Emils billede så ser du hvad nøja er!
Her snakker de unge også om ting jeg ikke kan forstå, men det er mest fordi de alle sammen vil være rappere ligesom Snoop Dogg og MC Einar...
Tak til Emil, der desuden får udstillet at Mugge er ved at blive en gammel støder der ikke er med på måden de unge mennesker snakker på nu om dage! Gamle mand! Desuden kan du blot kigge på Emils billede så ser du hvad nøja er!
Her snakker de unge også om ting jeg ikke kan forstå, men det er mest fordi de alle sammen vil være rappere ligesom Snoop Dogg og MC Einar...
Böhme- Antal indlæg : 128
Registration date : 11/11/07
Korrekt. En gammel støder. Sådan en er der i os alle.
Det vil sige vi havde en NØJA- dommer igår?
Det vil sige vi havde en NØJA- dommer igår?
Nemlig! Man er efterhånden kommet i klasse af gamle stødere som Frixter, Lange, Lo, Duddi, Bjørn, Razor og deslige!
Der er garanteret også en gammel støder i Emil, han har bare ikke funder vej igennem alt Emils NØJA endnu!
Der er garanteret også en gammel støder i Emil, han har bare ikke funder vej igennem alt Emils NØJA endnu!
DE SYGE ØJNE!!! HAHAHAHAHA
De lægger i klubben.. Så jeg idag da Kenneth aka pejs og jeg lærte Casper (ny regl) at spille øl bowling!
Pejs, du kysser godt!!!
p.s
Lange tabte du en container på havnen idag?? Hørte et kæmpe brag fra havnen og Pejs (Kenneth S) og jeg var enige om det måtte være lange!!
De lægger i klubben.. Så jeg idag da Kenneth aka pejs og jeg lærte Casper (ny regl) at spille øl bowling!
Pejs, du kysser godt!!!
p.s
Lange tabte du en container på havnen idag?? Hørte et kæmpe brag fra havnen og Pejs (Kenneth S) og jeg var enige om det måtte være lange!!
Ceni Krogh- Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08
Jeg vil vove at påstå, at man ikke kan spille i NB uden at være eller have en gammel støder gemt i sig... Og uden at være lidt nøja...
Troede egentlig det hed noya eller noia
Når det kommer af paranoia lyder det rigtigt at det hedder noia. Men i nordbyen slang hedder det nøja.
jeg mener at "nøja" er slang for nøjagtig. dvs. en nøja-tackling er lig med en nøjagtig tackling . I er alle på dybt vand
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad Duddi egentlig er slang for?
Jeg er overbevist om at det er noget beskidt... rigtigt beskidt....
Jeg er overbevist om at det er noget beskidt... rigtigt beskidt....
Duddi er slang for: "manden med med Leen"
Ok...nå!
Jeg var sikker på, det var slang for "Den Uduelige Debattør, Der Inhalerer". Men det må være en anden så...
Jeg var sikker på, det var slang for "Den Uduelige Debattør, Der Inhalerer". Men det må være en anden så...
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Peter P er sur og usaglig på grund af et lille væddemål, det klær´ ham ikke. nææææh må vi få sagligheden tilbage i denne debat!
Ja nø-ja-gtig.
Hmm...måske "Den Ubehøvlede Dranker, Der Irriterer"
Peter- Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07
Den underholdende drible danser ian(rush)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|