Træningslejr bestilt
4 deltagere
Side 1 af 1
Træningslejr bestilt
Der er 27, der har tilmeldt sig træningslejren. Der er nu bestilt plads til de tilmeldte. Har man ikke tilmeldt sig til tiden, men ønsker at komme med alligevel, kan i kontakte mig, hvorefter jeg vil prøve at få vedkommende med. Der er dog ingen garantier.
Med hensyn til træningskampe bedes i henvende jer hurtigst muligt. Der er bestilt én kamp til serie 3 men en 11-mands kamp til serie 5 afhænger af antallet af deltagere. Alternativt står den på en 7-mands kamp.
Med hensyn til træningskampe bedes i henvende jer hurtigst muligt. Der er bestilt én kamp til serie 3 men en 11-mands kamp til serie 5 afhænger af antallet af deltagere. Alternativt står den på en 7-mands kamp.
MFS aka storm- Antal indlæg : 187
Registration date : 14/03/08
Sv: Træningslejr bestilt
ved du noget om hvornår der kommer et kampprogram op for Serie 5, så man kan begynde at sætte krydser? På JBU's hjemmeside er der lagt op for serie 3, men ikke os andre...
Buggi- Antal indlæg : 106
Registration date : 20/02/09
Uden at vide det, tror jeg det kommer midt februar.
Sådan ca...
Sådan ca...
muggedhino- Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07
Betyder det at der lige nu ikke er nok deltagere til at der bliver bestilt en serie 5 kamp? Og hvor mange flere deltagere skal der evt til for at der bliver bestilt en?
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Kampprogrammet bliver offentliggjort senest den 11. marts. Hvis JBU bliver færdig inden er jeg sikker på de lægger den online. De er færdige til og med serie 4.
Med hensyn til kamp for træningslejr afventer jeg eventuelle efter-tilmeldinger. Når vi ca 32 deltagere, mener jeg vi er nok. Alternativt må vi arrangere en 7-mands kamp. Kom gerne med input, hvis i er uenige.
Med hensyn til kamp for træningslejr afventer jeg eventuelle efter-tilmeldinger. Når vi ca 32 deltagere, mener jeg vi er nok. Alternativt må vi arrangere en 7-mands kamp. Kom gerne med input, hvis i er uenige.
Så er træningskampene på plads til træningslejren.
Kl. 12.00 møder 1. holdet Hjallerups serie 3 hold på kunstgræs.
Kl 18.30 spiller 2. holdet kamp mod Hjallerups serie 5 hold på kunstgræs.
Hvis vejret tillader det, åbnes deres græsbane, og så vil der formentlig være mulighed for en træning lørdag eftermiddag. Der er dog kamp om kunstgræsbanen, hvilket betyder, at der ikke umiddelbart er mulighed for træning der.
Kl. 12.00 møder 1. holdet Hjallerups serie 3 hold på kunstgræs.
Kl 18.30 spiller 2. holdet kamp mod Hjallerups serie 5 hold på kunstgræs.
Hvis vejret tillader det, åbnes deres græsbane, og så vil der formentlig være mulighed for en træning lørdag eftermiddag. Der er dog kamp om kunstgræsbanen, hvilket betyder, at der ikke umiddelbart er mulighed for træning der.
Fedt fedt fedt... godt arbejde...
glæder mig sgu
glæder mig sgu
Asger- Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08
Svømmehalen er reserveret til os lørdag kl. 15.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|