Indendørs måske slut
+4
Peter
Duddi
Böhme
Charley
8 deltagere
Side 1 af 1
Indendørs måske slut
Synes lige folk skal overveje om det var en ide at støtte op om indendørs, ellers tror jeg der er stor sandsynlighed for at klubben ikke gider bruge penge på to tider om ugen.
Kom nu ud af busken og støt op om det der bliver arrangeret. Det er ikke mange forskellige man ser til indendørs.
Synes det er elendigt at det ser ud til man ikke engang kan samle otte til noget bold en onsdag aften. Og det har intet med landskamp at gøre. Sidste uge var der også kun fire der var klar.
Hvis det er fordi det er for sent, synes jeg bestyrelsen skal have besked så de har mulighed for at droppe den tid og spare penge.
Kom nu ud af busken og støt op om det der bliver arrangeret. Det er ikke mange forskellige man ser til indendørs.
Synes det er elendigt at det ser ud til man ikke engang kan samle otte til noget bold en onsdag aften. Og det har intet med landskamp at gøre. Sidste uge var der også kun fire der var klar.
Hvis det er fordi det er for sent, synes jeg bestyrelsen skal have besked så de har mulighed for at droppe den tid og spare penge.
Charley- Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08
Sv: Indendørs måske slut
Jeg skal da gerne være den første til at melde klart ud at tiden om onsdagen ganske enkelt ligger for sent for mig!
Böhme- Antal indlæg : 128
Registration date : 11/11/07
...indendørs ligger ganske enkelt ikke til min spillestil, præcis ligeså svært har jeg det med de træninger der er henført til underlag af græs...
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Som Pilgaard og Böhme...
Jeppe- Antal indlæg : 41
Registration date : 07/03/08
Som Pilggard, Jeppe og Böhme!
Buggi- Antal indlæg : 106
Registration date : 20/02/09
Som Pilgård, Jeppe, Bøhme og Buggi..