F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kenneth "Zinedine Zidane" "muggedhino" Mogensen takker af

+4
Sofuskrolben
Asger
herminator
muggedhino
8 deltagere

Go down

Kenneth "Zinedine Zidane" "muggedhino" Mogensen takker af Empty Kenneth "Zinedine Zidane" "muggedhino" Mogensen takker af

Indlæg  muggedhino Lør Mar 26, 2011 3:23 pm

https://www.youtube.com/watch?v=SHszaOABmlo&feature=related

Grundet behov for mere familie tid takker jeg af som spiller (i kan se i klippet nogle få af de ting jeg ku) og træner
Tak til alle for mange gode oplevelser på bane og i baren. Højdepunktet har self været oprykning til serie 2. er sikker på dette hold rykker op i serie 2 og enda serie 1.

Jeg kommer self stadig i baren og drikker mig i hegnet siddende overfor poker maskinen ,samt jeg har store forhåbninger om at blive en grum tifosi....
muggedhino
muggedhino

Antal indlæg : 642
Registration date : 13/11/07

Tilbage til toppen Go down

Kenneth "Zinedine Zidane" "muggedhino" Mogensen takker af Empty Sv: Kenneth "Zinedine Zidane" "muggedhino" Mogensen takker af

Indlæg  herminator Søn Mar 27, 2011 12:54 am

Props herfra mugge !!!!
NB93 skylder dig så meget !!!

herminator
herminator

Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08

Kenneth "Zinedine Zidane" "muggedhino" Mogensen takker af Empty Sv: Kenneth "Zinedine Zidane" "muggedhino" Mogensen takker af

Indlæg  Asger Man Mar 28, 2011 10:40 am

Stor cadeau for alt det arbejde du har lagt i klubben som træner de seneste år (hvor lang tid har du egentlig været træner, 3 år?).
Der er ingen tvivl om at dit arbejde og engagement vil blive savnet.
På den positive side har klubben vel fået en hooligan mere.
Asger
Asger

Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08

Indlæg  Sofuskrolben Man Mar 28, 2011 5:13 pm

Det er trist, men har stor forståelse for din beslutning.. Vi ses i klubben, og selfølgelig også på sidelinjen Twisted Evil
Sofuskrolben
Sofuskrolben

Antal indlæg : 40
Registration date : 23/09/09

Indlæg  Ceni Krogh Man Mar 28, 2011 7:40 pm

Det er selvfølgelig et kæmpe tab. Men det er helt forståeligt. Tak for alt som træner Muggedinho.

Glæder mig til at se dig med vores "gamle" hools på sidelinjen!
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08

Indlæg  Peter Man Mar 28, 2011 8:33 pm

Ærgerligt og trist - men godt arbejdet, MuggeD.

Vi ses i baren og på sidelinjen.

cyclops
Peter
Peter

Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07

Indlæg  Duddi Tirs Mar 29, 2011 10:53 am

PIS!!! Nå, vi må jo se om du stadig har det i dig som hool, jeg ser det som et skridt frem i karrieren for dig, men ærgeligt er det sku, du har gjort det godt hatten af for nogle rigtig gode år med sprød bold, det bedste vi har set i NB´s historie
Duddi
Duddi

Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08

Indlæg  Robert Dølhus Søn Apr 03, 2011 10:05 pm

Respekt til dig Mugge!! Tak for nogle gode oplevelser de sidste par år og jeg glæder mig sku til at se dig på sidelinjen til en kamp eller to og til endnu flere bajere i klubben!!

Held og lykke til dig og din familie!! Jeg forstår dit valg og ønsker jer kun det bedste!!

Det er sikker og vist på at NB har mistet en stor drivkraft!!!
Robert Dølhus
Robert Dølhus

Antal indlæg : 28
Registration date : 26/04/09

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum