Stub
4 deltagere
Side 1 af 1
Stub
Skal vi ikke snart ha´os en stor og møgbeskidt træstub igen, så jeg kan vise jer hvordan man hugger søm i, jeg er bare helt suveræn til det
P.S. Nu må vi jo larme igen
P.S. Nu må vi jo larme igen
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
Sv: Stub
Jo - jeg synes også, vi skal have en hammer så...
Søm kan vi nok spare - vi har en masse dartpile, der vist kan bruges til lidt af hvert....
Søm kan vi nok spare - vi har en masse dartpile, der vist kan bruges til lidt af hvert....
Peter P- Gæst
Hvilket træsort skal sådan en stup være ??
Kenneth Viking Hansen- Antal indlæg : 125
Registration date : 26/03/09
det må de der smarte tømre der altid kommer i klubben da vide, men den ku være go´at ha´til lørdag...
Duddi- Antal indlæg : 648
Registration date : 16/03/08
hehe. Den idé har været på tegnebrætttet i et år, men ingen ved noget. Nu ringer jeg sgu til Bornholm og spørger dem!
Buggi- Antal indlæg : 106
Registration date : 20/02/09
Nu har jeg snakket med Bornholm.
De siger at det typisk bruger nåletræer, og at de skal have lov til at stå og tørre. Ellers er det for let. Så er bolden sparket over til vikingen...
De siger at det typisk bruger nåletræer, og at de skal have lov til at stå og tørre. Ellers er det for let. Så er bolden sparket over til vikingen...
Buggi- Antal indlæg : 106
Registration date : 20/02/09
Jamen det burde jeg godt kunne skaffe, skal bare lige hjem forbi de gamle. Men jeg kan ikke nå det inden lørdag og jeg har også på fornemmelsen at det tager noget tid at tørre, uden at vide særlig meget om det.
Kenneth Viking Hansen- Antal indlæg : 125
Registration date : 26/03/09
jeg tror jeg har en stub liggende, prøver den lige i morgen og giver besked, hvis den virker tager jeg den med på lørdag.
samtidig vil jeg gerne spørge vores webmaster hvorfor jeg ikke kan logge ind på vores forum.
samtidig vil jeg gerne spørge vores webmaster hvorfor jeg ikke kan logge ind på vores forum.
herman- Gæst
Det vil jeg også godt spørge om. Har prøvet at skifte password. Det hjalp dog ikke. Fedt du kommer lørdag Hermi. Glæder mig til at høre om dine smukke mål.
ceni- Gæst
jeg tager den stub med lørdag så må folk jo vudere om den er ok (jeg har svært ved at vudere den da jeg jo kan slå alle søm i på ét slag!!! )
måske er det det fordi jeg kun har små søm
jeg prøver at tage fat i kasi ulf og hører om han skaffer en hammer og nogle mega syvtommer søm
ses lørdag
måske er det det fordi jeg kun har små søm
jeg prøver at tage fat i kasi ulf og hører om han skaffer en hammer og nogle mega syvtommer søm
ses lørdag
herminator- Antal indlæg : 192
Registration date : 15/01/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|