F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træningslejr, sidste tilmelding i dag

5 deltagere

Go down

Træningslejr, sidste tilmelding i dag Empty Træningslejr, sidste tilmelding i dag

Indlæg  jbs1992 Tirs Mar 17, 2009 12:08 pm

Sidste tilmelding i dag. Hvis i ikke har skrevet jer på i klubben, så skriv her eller ring på 51748229.

Vil mødt:)

jbs1992

Antal indlæg : 40
Registration date : 24/02/08

Tilbage til toppen Go down

Træningslejr, sidste tilmelding i dag Empty Sv: Træningslejr, sidste tilmelding i dag

Indlæg  Charley Tirs Mar 17, 2009 1:50 pm

Kom nu flere med Very Happy

Fantastisk mulighed for en hyggelig weekend og mulghed for at vise sig frem på græs.

Græs, kolde øl og herman der underholder. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan sige nej. Suspect

Charley

Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08

Træningslejr, sidste tilmelding i dag Empty Sv: Træningslejr, sidste tilmelding i dag

Indlæg  Bill Tirs Mar 17, 2009 5:00 pm

Lige netop fordi du nævner det med Herman tror jeg flere hopper fra end på Twisted Evil

Hvad er adressen til stedet, så man kan få printet en krak guide ud? Smile

Bill

Antal indlæg : 113
Registration date : 10/11/07

Indlæg  Storm Tirs Mar 17, 2009 5:05 pm

Hvis det er stedet kan du finde adressen i bunden

Storm
Gæst

Indlæg  Storm Tirs Mar 17, 2009 5:07 pm

Den slettede sq mit link Very Happy

Prøver lige igen:

danhostelfjerritslev.dk/beliggenhed

Storm
Gæst

Indlæg  Ceni Krogh Tirs Mar 17, 2009 5:56 pm

Kom nu flere på.

Der er idrætshal, tennis, bordtennis, svømmehal, 12 fodboldbaner! Og lækre rum. Ingen undskyldning for ikke at tage med!!
Ceni Krogh
Ceni Krogh

Antal indlæg : 500
Registration date : 22/01/08

Indlæg  Charley Tirs Mar 17, 2009 9:06 pm

Plus at vi lige har fået oplyst at træningen er på kunstgræs. Der kommer virkelig til at blive tryllet

Charley

Antal indlæg : 341
Registration date : 01/07/08

Indlæg  Peter Tirs Mar 17, 2009 9:09 pm

Ahhh....lækre rum. Det kan man sgu ikke sige nej til... Laughing Var helt sikkert klar, hvis jeg kunne.
Peter
Peter

Antal indlæg : 229
Registration date : 14/11/07

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum